ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شرکت تامین تجهیز سازه پایدار قرن

شرکت تامین تجهیز سازه پایدار قرن

شرکت مادر تخصصی تأمین و تجهیز سازه پایدار قرن با رزومه ای درخشان در صنعت کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و عضوی از جامعه صنعتی کشور در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی وضع شده در صنعت کشور, که اعم آن رفع نیاز صنایع مادر و وابسته در زمینه بومی سازی و ایجاد عدم وابستگی به تامین متریال و ملزومات و تجهیزات به کشورهای بیگانه و غربی می باشد با در اختیار داشتن نیرو های متعهد و متخصص مومن و کار آمد و ومنابع مالی خوب ودارا بودن انبار های بزرگ ومجهز ذخیره شده از ملزومات و تجهیزات مور نیاز صنایع نیروگاهی (نفت و گاز و پتروشیمی)و صنایع وابسته و سایر صنایع موجود چون صنایع نیروگاهی سیکل ترکیبی,نیروگاه آبی ,راه و ساختمان.....ملزوماتی نظیر فلنج و فیتینگ و پایپ و ولو و ابزار دقیق و لوازم ایمنی کار,ابزار و یراق آلات صنعتی ,ورق,میلگردو.....در کلاس و ابعاد و سایزهای و متریال مختلف و با برندهای مطرح و جزء AVL, و دارای استاندارهای لازمه جهانی .
,.
آمادگی کامل خود را  برای همکاری در جهت رفع نیاز صنایع در ارتباط با متریال و ملزومات و تجهیزات درخواستی و مورد نیاز پروژه هایشان را در بخش پایپینگ و تاسیسات و خط تولیدوخطوط انتقال و کارخانجات و کنترلینگ و ایمنی و.... اعلام میدارد .
این شرکت تخصصی مادر با حذف واسطه ها و مد نظر قرار دادن اهمیت پروژه ها و منافع ملی و منافع کارفرمایان محترم و مشتریان با ایجاد سیستم خریدمستقیم و امن و اعلام قیمتی کاملن رقابتی و ارایه ملزومات و تجهیزات و متریال دارای تاییدیه و استاندارهای لازم توانسته اعتمادی فزاینده را در میان کار فرمایان و مشتریان خود ایجاد نماید.
تامین کسری یک قطعه کوچک وحتی نایاب تخصص ماست و آنرابه ما بسپارید.
عمل به تعهدات وظیفه و تکلیف ماست یکبار همکاری افتخاری همیشگی را نصیب ما مینماید.
حضور دایمی کارفرمایان و مشتریان محترم در کنار ما و اعتماد همیشگی آنها به این شرکت مارا به این جایگاه رسانده این سرمایه را ارج می نهیم و همیشه به تعهدات آن پایبندیم.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت تامین تجهیز سازه پایدار قرن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :