ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شرکت مهندسی کیان کاو ایرسا

شرکت مهندسی کیان کاو ایرسا

پس از ایجاد تغییراتی در هیئت مدیره شرکت مهندسی یگانه را ه جی با هدف توسعه گستره فعالیتهای شرکت از اجرای پروژه های راه و ساختمان به سمت مشاوره و اجرا در زمینه های دیگر از جمله آب و ساختمانهای صنعتی و محیط زیست در اصفهان تاسیس شد.
قبل از این تصمیم عمده فعالیت های شرکت در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی و محوطه سازی و راه و توسعه معابر شهری بوده و جایگاه فعالیتهای متکی بر دانش فنی و تخصصی صورت گرفته توسط سهامداران و هئیت مدیره در لیست فعالیتهایی که با نام شرکت صورت می گرفت خالی می نمود.
با توجه به علاقمندی هئیت مدیره شرکت کیان کاو به توسعه رسمی فعالیتها در زمینه های مشاور و اجرای سایر پروژه ها و همچنین محدودیت های رتبه بندی شرکت در مناقصاتٰ ثبت این شرکت ضروری به نظر رسید.

شرکت فنی و مهندسی کیان کاو ایرسا با هدف انجام خدمات مشاور و اجرای پروژههای عمرانی صنعتی وساختمانی در سطح کشور و سپس صادرات خدمات فنی مهندسی تاسیس شده و در حال حاضر پروژه‌های خدمات فنی مهندسی مشاور و اجرا به عنوان پیمانکار شرکتهای مهندسین مشاور و سازمانهای دولتی در دست اقدام می باشد.از جمله فعالیتهای شرکت کیان کاو میتوان به خدمات زیر اشاره نمود
سازه های صنعتی
طراحی
مشاور
ساختمانهای آموزشی
اجرای پروژه های عمرانی


www.Kiankav.com
***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت مهندسی کیان کاو ایرسا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :