ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شرکت پلیمر طلایی یزد(رویای جایگزینی شیشه)

شرکت پلیمر طلایی یزد(رویای جایگزینی شیشه)

استفاده روز افزون از ورقهای پلی کربنات در مصارف ساختمانی و صنعتی ، امید جایگزینی این کالای فوق العاده بجای شیشه را روزبروز افزایش داده و ضرورت استفاده از شیشه در ساخت و سازهای شهری ، مسکونی و صنایع به همراه معایب بسیار زیاد آن را کاهش داده است.
شرکت پلیمر طلایی یزد با آگاهی از نیاز جامعه امروز در خصوص مقاوم سازی سازه ها و بهینه سازی مصرف انرژی ، با تولید انبوه ورقهای پلی کربنات تخت و چند جداره و همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط ، زمینه جایگزینی این محصولات با شیشه را فراهم آورده است.
وزن سبک ، قابلیت خمش ، مقاومت فوق العاده در برابر ضربه حمل و نقل آسان ، نصب سریع ، تنوع ضخامت و رنگ و همچنین عایق بودن این محصولات در برابر حرارت و برودت از عمده مزایای این ورقها می باشد.
شرکت پلیمر طلایی یزد بعنوان دومین تولید کننده جهانی ورقهای RFX ، با مطالعه و تحقیقات چند ساله در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی در سوله ها ، سالنهای تولیدی ، اماکن ورزشی و تفریحی با تولید ورقهای Honey comb (لانه زنبوری) و ورقهای4x-panel از مواد اولیه ماکرولون شرکت بایر آلمان شرایط استفاده از این ورقها در اماکن یاد شده را بنحوی مطلوب فراهم نموده است.
با استفاده از این ورقها ، ضمن تاُمین نور مطلوب و مورد نیاز ، گام مهمی در ذخیره سازی و مصرف بهینه انرژی در فضاهای یاد شده برداشته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.ptyco.com مراجعه فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت پلیمر طلایی یزد(رویای جایگزینی شیشه)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :