ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شیب بندی پشت بام و کف سازی ساختمان با فوم بتن

شیب بندی پشت بام و کف سازی ساختمان با فوم بتن

قیمت : توافقی

اجرای فوم بتن
آماده انعقاد قرارداد برای اجرای فوم بتن جهت کف سازی ساختمان و شیب بندی پشت بام در کلیه شهرهای ایران قیمت توافقی و باور نکردنی 
موسی آبادی ***********
فوم بتن چیست؟
فوم بتن پوششی است جدید، جهت مصارف مختلف در ساختمان؛ که بعلت خواص فیزیکی منحصر به فرد خود، بتنی سبک و عایق با مقاومت لازم و کیفیت مطلوب ارائه میدهد. این پوشش از ترکیب سیمان، آب، و فوم (ماده شیمیائی تولید کننده ی کف) ایجاد میشود.
این نوع بتن بسته به روش تولید حبابهای هوا، خود به دو نوع بتن گازی و بتن کفی تقسیم بندی می شود.در تولید بتن گازی پودر نرم آلومینیوم در شرایط خاصی به مخلوط اضافه می شود تا در اثر واکنش شیمیایی با هیدروکسید کلسیم حبابهایی از هیدروژن در داخل بتن تولید شود. آزاد شدن این حبابها باعث انبساط مخلوط می شود. اما در تولید بتن کفی بر عکس بتن گازی، حبابهای هوا به کمک یک ماده کف زا تولید شده و در مخلوط بتن اضافه می شوند. تکنولوژی تولید بتن کفی ساده تز و سهل الوصول تر از تکنولوژی تولید بتن گازی می باشد و امکان ساخت این نوع بتن در کارگاههای ساختمانی نیز وجود دارد
کاربردهای فوم بتن
•کف سازی طبقات: بدلیل سبکی وزن فوم بتن و آسان بودن تهیه آن، میتوان تمامی کف طبقات، محوطه و بالکن ساختمان را، بعد از اتمام کارهای تاسیساتی، با آن پوشانده و بلافاصله (پس از خشک شدن بتن) عملیات بعدی را مستقیماً روی آن انجام داد.
•شیب بندی پشت بام: فوم بتن، باصرفه ترین و محکم ترین مصالح سبکی است که میتوان از آن برای پوشش و شیب بندی پشت بام، استفاده نمود. بعد از اجرای فوم بتن در پشت بام، میتوان مستقیماً و بدون هرگونه عملیات اضافی، روی آن را عایق بندی یا ایزولاسیون نمود.
•بلوک های غیر باربر سبک: ...
•...
مزایای فوم بتن
گسترش استفاده از بتن سبک در سراسر دنیا بویژه در کشورهای پیشرفته و استقبال فوق العاده ی مهندسان و معماران داخلی از فوم بتن، یکی از دلائل روشن و گویای مزایای قابل توجه این محصول است. در ذیل به برخی از مهمترین مزایا و ویژگی های این فراورده، میپردازیم.
•سرعت اجرای بالا و کاهش زمان پروژه: ...
•مقاومت در برابر نفوذ صدا: ...
•صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی: ...
•افزایش عمر مفید ساختمان و ایمنی بیشتر در مقابل زلزله: ...

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شیب بندی پشت بام و کف سازی ساختمان با فوم بتن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط