ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

صابون محلولپاشی هِدکا(HEDCA)

صابون محلولپاشی هِدکا(HEDCA)

هِد کا
HEDCA
(صابون محلولپاشی)
صابون محلولپاشی هد کا را می توان همراه انواع آفت کش، علف کش،حشره کش و کلیه کودهای مایع و جامد استقاده نمود که موجب افزایش اثر بخشی و ماندگاری بیشتر و جذب بهتر این سموم و کودها بر گیاهان باغی و زراعی شود.
خاصیت خیس کنندگی و پخش کنندگی هدکا موجب از بین بردن نیروی جذب سطحی قطرات شده و باعث می شود تا قطرات آب و کود و سموم پاشیده شده از سمپاش بخوبی بر روی سطح برگ و اندام های هوائی گیاه پخش شود و قابلیت جذب سریع آب ،کود و سموم برای گیاه افزایش یابد.
واضح است که قطره های به جا مانده از آب ،کود و سموم بر روی سطح برگ با شکل کروی خود ، حالت عدسی ذره بین در مقابل نور خورشید به خود می گیرند که باعث سوختگی نقطه ای برگ می شوند . صابون محلولپاشی هد کا قطرات کروی را از بین برده و از برگ سوزی جلوگیری می کند .
در مواردی که سطح برگ و اندامهای گیاهی آلوده به گرد و خاک ، روغن، گِل و ... باشد ، برای شستشو گیاه و سهولت تنفس و افزایش عمل فتوسنتز و کربن گیری میتوان ازصابون محلولپاشی هدکا همراه با آب استفاده کرد . هدشاینر بدلیل دارا بودن اسیدیته خنثی مانند سایر شوینده ها باعث سوختگی برگ و کاهش اثر کود و سم نمی شود.
محلولپاشی هدکا با غلظت 2 در هزار در کنترل برخی از آفات مانند پسیل پسته، پوره سنین ، زنجره خرما تا حد بسیار قابل توجهی موثر می باشد و از طرفی می تواند جایگزین مناسبی برای روغن های امولسیون شونده از جمله روغن وُلک در مرکبات باشد و احتمال بروز سوختگی برگ را پایان دهد.
هدکا حاوی عصاره غلیظ نعناع می باشد که باعث دور شدن برخی از حشرات و حتی جانوران خواهد شد.
با دارا بودن ازت ،پتاس و منیزیم به عنوان مکمل غذائی گیاهان نیز قابل استفاده می باشد.

مقدار مصرف:
•همراه با سم و کود با غلظت 1 تا 5/1 در هزار
•جهت شستسو برگ با غلظت 2 در هزار

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - تنکابن
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: صابون محلولپاشی هِدکا(HEDCA)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :