ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

صنایع بسته بندی مسترپک

صنایع بسته بندی مسترپک
یک بسته‌ بندی خوب، از محصول در طی حمل و نقل، فرآیند بارداری، قفسه مغازه خرده فروشی و در قفسه خانه مشتری مراقبت می‌ کند. تا زمانی که توزیع محصول را در زمان و مکان مفید ارائه کند. بسته ‌بندی از طریق فراهم آوردن درجه مناسبی از حفاظت در مقابل شکستگی، فاسد شدن و گم‌ شدن محتویات محصول، به ارزش محصول می‌ افزاید.
به طور کلی می‌ توانیم وظایف بسته‌ بندی را به طور خلاصه به صورت زیر بیان کنیم: حفاظت و نگهداری کالا منظور از «حفاظت» پیشگیری از آسیب فیزیکی و منظور از«نگهداری» توقف یا جلوگیری از تغییرات شیمیایی و بیولوژیکی می ‌باشد.
در عملکرد تبلیغاتی بسته می‌ باید دارای نام تجاری مخصوص و همچنین علامت تجاری مختص به خود (آرم، لوگو تایپ یا آرم نوشتاری) و جملات و شعارهای تبلیغاتی که کالا را معرفی می ‌نماید، باشد. همچنین عکس ها و طراحی های زیبا، انتخاب رنگ بجا و فرم مناسب ،بسته‌ بندی را از میان دیگر بسته‌ ها متمایز می‌ سازد و آن را دارای شخصیت مخصوص به خود و هویت خاص می ‌کند. در این زمینه هر چه انتخاب رنگ مناسب‌ تر باشد و فرم بسته‌ بندی عقلانی ‌تر، آرم قابل دید تر و نام زیبا تر و خوانا تر باشد، جذابیت بیشتری برای مصرف کننده ایجاد می‌گردد.

دفتر : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، بعد از چهارراه مصباح ، کوچه درویش غربی ، پلاک 18 ، واحد 1
تلفن تماس : ********فکس : ********

کارگاه : خ شوش ، خیابان غلامی ، پلاک407

تلفن تماس کارخانه : ********

www.masterpack-co.com

[email protected]

همراه : ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: صنایع بسته بندی مسترپک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط