ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

صنایع چوبی و دکوراسیون بلوط { پارکت لمینت }

صنایع چوبی و دکوراسیون بلوط { پارکت لمینت }

فروش ویژه پارکت پارکلام ترکیه فقط 35000 تومان به مدت محدود
فروش ویژه پارکت ایگیر آلمان فقط 42000 تومان به مدت محدود


پنج استاندارد برای پارکت لمینت وجود دارد که به شرح ذیل می باشند :

استاندارد AC1 : لمینت های با این استاندارد برای مصارف خانگی با تردد پایین طراحی شده اند و مناسب اتاق خواب هستند . اثر وزن مبلمان در این لمینت ها دیده خواهد شد . عمر این پارکت لمینت ها نزدیک به پنج سال است.

استاندارد AC2 : این لمینت ها نیز برای مصارف خانگی تولید می شوند لکن برای مکان های با تردد بالا مانند پذیرایی مناسب می باشند . اثر وزن مبلمان در این لمینت ها دیده خواهد شد . عمر این پارکت لمینت ها نزدیک به پنج سال است.

استاندارد AC3 : این لمینت ها مناسب مکان ها با تردد بالا هستند و می توان از آنها درورودی ها ، راه روها و اماکن تجاری کم تردد استفاده نمود . اثر وزن مبلمان در این لمینت ها نباید بماند . عمر این پارکت لمینت ها با نگهداری مناسب بیش از ده سال است .

استاندارد AC4 : این لمینت ها مناسب مغازه ها و اماکن تجاری کم تردد هستند و از دوام بالای برخوردار می باشند و اثرات وزن مبلمان در آنها دیده نخواهد شد . این لمینت ها برای ادارات کوچک و فروشگاه های کوچک مناسب هستند . عمر این پارکت لمینت ها نزدیک بیست سال است .

استاندارد AC5 : دارای بالاترین درجه دوام می باشند و برای اماکن تجاری پرتردد مانند فروشگاه های زنجیره ای مناسب هستند . اثرات وزن مبلمان در آنها دیده نخواهد شد .

 استفاده از استاندارد AC1 و AC2 پیشنهاد نمی شود . پیشنهاد بلوط استفاده از پارکت لمینت های با استاندارد های AC3 و AC4 است که دوام بالای دارند و حاکی از کیفیت و توان تولید کننده آنها نیز است . اگر پارکت لمینتی فاقد این استانداردها بود هرگز آنها را خریداری نکنید . در نظر داشته باشید که پارکت لمینت های سری مگاتکس با استاندارد AC4 موجود می باشند که قیمت مناسبی نیز دارند .

در صورت هرگونه سوال ، انتقاد و یا مشاهده سمپل های پارکت لمینت در محل خود با تماس حاصل فرمایید.


فروش برند های:

فلورپن (ترکیه) - زنیت (روس) - پارک لام (ترکیه) - آکوا فلور (ترکیه) کاملا ضد آب - ایگیر (آلمان) - مگا تکس (چین) جناقی برای اولین بار در ایران - واریو (ترکیه) - اسمارت کلیک (ترکیه) 6 میل

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: صنایع چوبی و دکوراسیون بلوط { پارکت لمینت }
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط