ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

صندلی اداری و رستورانی

صندلی اداری و رستورانی

قیمت : 220000

آیا میدانید نشستن بیش از 10 ساعت در روز و استفاده از صندلی نا مناسب باعث تشکیل لخته در ریه می‌شود.

نشستن طولانی مدت و صندلی نا مناسب فشار زیادی روی لگن، زانو و ستون فقرات وارد می کند که این امر باعث ضعف تاندون ها می شود.
نشستن طولانی مدت بر روی صندلی نا مناسب احتمال ابتلا به واریس را افزایش می دهد. واریس 50 درصد از زنان را درگیر می کند.

محققان به تازگی اعلام کرده‌اند کسانی که مدتی طولانی در طول روز می‌نشینند، به خصوص زنان بیشتر در معرض بیماری مزمن کلیه هستند. بررسی های قبلی نشان داده بود زیاد نشستن خطر دیابت، بیماری قلبی و حتی بعضی سرطان ها را زیاد می‌کند.

در اثر استفاده طولانی مدت از صندلی نا مناسب میزان قند خون بالا میرود و خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی بیشتر شود.

در نهایت هم زودتر می‌میرید.
پژوهشگران استرالیایی هشدار دادند که نشستن زیاد و مداوم در طول روز و استفاده از صندلی نامناسب خطر مرگ را به میزان 40 درصد افزایش می دهد.

تا به حال دقت کرده‌اید از صبح تا شب، در مکان‌های مختلف و هنگام انجام فعالیت‌های روزانه روی چه صندلی‌هایی می‌نشینید؟ اگر به نظرتان این مساله چندان مهم نیست، خوب است بدانید متخصصان می‌گویند حتما باید به محل نشستن‌تان دقت کنید و به هیچ وجه برای مدتی طولانی روی صندلی نامناسب ننشینید.

محل نشستن باید مناسب و استاندارد باشد. اگر فرد در مکان نامناسبی بنشیند و بخصوص وقتی که مدتی طولانی در این وضع قرار گیرد، به طور حتم با عوارض متعدد جسمی روبه‌رو خواهد شد.

ارتفاع، اندازه و عمق محل نشستن باید متناسب با بدن فرد تنظیم شود؛ به این معنا اگر صندلی خیلی کوتاه یا کوچک بوده و عمق و پشتی مناسبی نداشته باشد، می‌تواند دردسرساز شود.

بهترین وضع نشستن روی صندلی حالتی است که زاویه میان ران و ساق پا و همچنین زاویه بین ران و ستون فقرات 90 درجه باشد.

حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک سالها تلاش مدیران شرکت بوتا در زمینه تولید مبلمان و صندلی‏های اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک در کشور بوده است.بوتا با تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا سعی در ایجاد تجربه‏ای متمایز، راحت، زیبا و منطبق با نهایت حد تصور مشتریان داشته و در این راستا متخصصان ما ساختاری کاملا مدرن جهت زیبایی و راحتی هم‏زمان را مدنظر قرار داده ‏اند. استفاده از چرم و پارچه مرغوب و اختصاصی محصولات ما حس پویایی، شادابی و زندگی را منتقل می‏نماید و این موارد در کنار ارگونومیک بودن بر اساس مشتریان ایرانی، حس عمیقی از سر زندگی را خلق می‏نماید.

اکنون تجهیزات و مبلمان اداری بوتا با رویکرد نوین در فروش و بازاریابی و ارتباط مستقیم با مشتریان خود اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده است.

کارشناسان ما آمادگی دارند تا با ارائه مشاوره شما را در انتخاب بهترین گزینه خرید یاری دهند.
برای کسب اطلاعات میتوانید به وب سایت فروش شرکت مراجعه نمایید.
www.botashop.com
تلفن تماس : ********5-021تلفکس : ********
همراه : *********** ***********

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: صندلی اداری و رستورانی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :