ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی ارزان سایت

طراحی ارزان سایت

گروه طراحی وب نواندیشان آی تی با دارا بودن تیم متخصص و مجرب متشکل از بازاریابان حرفه ای آماده انجام پروژه های شما ازطراحی سایت تا خدمات شبکه و بهینه سازی سایت و پورتال و به سود رسانی آن می باشد.همان طور که می دانید برای موفقیت در اینترنت و دنیای مجازی داشتن یک سایت مناسب و با کیفیت ضروری می باشد. گروه طراحی سایت نواندیشان IT در امر طراحی وب سایت به عوامل مهمی مانند روانشناسی رنگ ها درطراحی توجه می کند.

طراحی و پشتیبانی وبسایت: طراحی وب سایت توسط گروه نواندیشان آی تی به صورت کاملا داینامیک صورت می گیرد و کلیه وب سایت ها دارای سیستم مدیریتی می باشند تمامی وب سایت های طراحی شده با تکنولوژی های روز دنیا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو می باشند.

خدمات شبکه و سرور : گروه نواندیشان IT با بهره گیری از تجربه چند سال فعالیت مستمر مدیران خود ، در زمینه مشاوره ، طراحی ، نصب و راه اندازی پیشرفته ترین سیستم های نظارت صوتی و تصویری ، سیستم های حفاظتی و شبکه های کامپیوتری ، در نظر دارد تمامی نیاز های شما را در زمینه های ذکر شده از مشاوره تا راه اندازی به همراه کادری مجرب برآورده سازد.

سئو ارزان سایت: یکی از خدمات گروه بهینه سازی سایت نواندیشان IT سئو ارزان و بهینه سازی سایت ها می باشد. سئو ارزان سایت از تکنیک های مهم بازاریابی به شمار می آید و از آنجایی که امروزه مردم 85% از اطلاعات خود را از موتورهای جست و جو دریافت می کنند، صورت انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند موفقیت های زیادی را برای یک سایت به همراه داشته باشد. در این پلن متخصصین نواندیشان آی تی پس از آنالیز و تحلیل وب سایت بهترین کلمات کلیدی آن را سئو و بهینه می کنند.

خدمات دوربین مدار بسته : کادر مهندسین و متخصصین این گروه با در اختیار داشتن منابع مختلف امکان مشاوره ، طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، آموزش و ارائه خدمات پس از فروش سامانه های حفاظتی و امنیتی در صنایع و محیط های مختلف را با رعایت استانداردهای مهندسی به روز دنیا به نحوی که از حرفه ای ها انتظار می رود را فراهم آورده اند .
فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته سامسونگ و دوربین های مدار بسته هایکویژن و انواع دوربین های کیگارد

http://www.noit.ir

دغدغه های شما را در طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت می دانیم و با رعایت اصول زیر آن را مرتفع کردیم :
بررسی نوع نیاز مشتری با در نظر گرفتن فعالیت ، خدمات و محصولات و ارائه بهترین راه حل
طراحی قالب گرافیکی بسیار زیبا و جذاب برای صفحه اصلی و سایر صفحات
تامین امنیت قدرتمند در کنترل پنل ها و ساختار برنامه نویسی و طراحی
قابلیت انعطاف و توسعه پذیری طراحی وب سایت مطابق با تحولات نظام IT در دنیا .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی ارزان سایت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط