ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی تولید،ساخت و مونتاژ تابلو برق و کنترل

طراحی تولید،ساخت و مونتاژ تابلو برق و کنترل

قیمت : بستگی به نوع سفارش دارد

شرکت آرزین توان صنعت تولید کننده انواع تابلو های برق و کنترل می باشد این شرکت با بهره گیری از کادری متخصص در زمینه مونتاژ و برنامه نویسی سیستم های کنترل plc و مانیتورینگ و با دراختیار داشتن کارگاهی مجهز به همراه ادوات و تجهیزات پیشرفته آمادگی خود را در خصوص ارائه خدمات و تولید در حداقل زمان ممکن اعلام می دارد.

تابلو برق و کنترل
تابلوی برق به عنوان مجموعه ای که در آن یک یا چند وسیله قطع و وصل همراه با تجهیزات کنترل، اندازه گیری، حفاظتی، تنظیم کننده و غیره ؛ به منظور ایجاد ارتباطات لازم بین آنها و سایر تجهیزات خارج از تابلو به وسیله هادی های مسی وجود دارد، می‌باشد. به طور کلی هر جا که بحث بهره برداری انرژی الکتریکی در تولید، انتقال و توزیع و تبدیل انرژی الکتریکی و کنترل تجهیزات مصرف کننده انرژی الکتریکی مطرح باشد، وجود تابلوهای برق ضرورت می‌یابد.

لازم به ذکر است که جهت فراگیری فنون مربوط به تابلوهای برق نیاز به فراگیری چندین آیتم اصلی می باشد:

۱- اصول کلی و استانداردهای مربوط به تابلو های برق و محفظه های الکتریکی مانند درجه حفاظتی IP و درجه بندی جداسازی محفظه ها Segregation و مقابله با عوامل جوی و …
۲- اصول تخصصی در مورد تابلو های برق ، مقادیر نامی مانند ولتاژ و جریان نامی و ..
۳- آشنایی با تجهیزات الکتریکی و عملکرد آنها و نحوه انتخاب صحیح آنها
۴- آشنایی با تاسیسات الکتریکی و محاسبات مربوطه
۵- آشنایی با دروسی مانند رله و حفاظت سیستم ها – طرح پست الکتریکی و …
۶- آشنایی با طراحی مدارات فرمان و کنترل و لاجیک

تابلو های برق تولید شده توسط شرکت آرزین توان صنعت:

1)تابلو توزیع قدرت:
تابلوهای توزیع جهت انشعابات جریان برق ورودی و انتقال آن بین شبکه ای از تابلوهای دیگر که هر کدام کار خاصی انجام می دهند و یا صرفاً جهت یک تابلوی توزیع چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرند، به طور کل این تابلوها نوعی منبع تغذیه با حفاظت بالا برای دیگر تابلوها و ماشین آلات صنعتی هستند.

2)تابلو کنترل فرایند PLC و مانیتورینگ:
ابلوهای کنترل این خصوصیت را دارند که کلیه پارامترها و اطلاعات حیاتی و قابل اندازه گیری یک مرکز مانند دما، رطوبت، سرعت خط تولید و … را با سیستم مانیتورینگ دریافت کرده و بصورت همزمان بکمک نمایشگر ها و سیگنالها در اتاق کنترل نمایش می دهند و با کمک نرم افزار ذخیره شده، کنترل را بطور اتوماتیک انجام می دهند و یا به کاربر می سپارند.

3)تابلو کنترل موتور(MCC):
این تابلوها که عموماً با نام Motor Control Center) MCC) شناخته می شوند ، تابلوهای فعال سازی و کنترل الکتروموتورها هستند که دارای مدارهای قدرت و کنترل هستند.

4)تابلو کنترل دیزل ژنراتور:
تابلوهای کنترل دیزل ژنراتور جهت تغییر اتوماتیک منابع تامین انرژی طراحی شده اند، سیستم کنترل استفاده شده در این تابلوها قابلیت اندازه گیری کلیه پارامترهای برق شهر و ژنراتور مانند آب و روغن را دارد و با بهره گیری از کنتاکتورها و یا کلیدهای اتوماتیک نسبت به تغییر منبع انرژی به صورت کاملا اتوماتیک عمل می نماید.

5)تابلو راه انداز(درایو/سافت استارتر):
درایوها و سافت استارترها دستگاه هایی برای راه اندازی الکتروموتورها هستند. از آنجا که این دستگاه ها موتور را بصورت اصولی و با سرعت کم راه اندازی می کنند، باعث به حداقل رساندن تنشهای مکانیکی به موتور و چرخ دنده ها و تنش های الکتریکی به شبکه برق می شوند که نتیجه آن کاهش شدید اتلاف انرژی است.

6)تابلو بانک خازنی:
تابلوهای خازن برای اصلاح ضریب قدرت بکار می روند.علت نیاز و استفاده از این تابلوها آن است که توان راکتیو موجب افزایش تلفات خط می شود اما بازده ای برای صاحیان تأسیسات و شرکت های تأمین کننده برق شبکه ندارد،از آنجایی که بار مورد استفاده صنایع بزرگ، بار سلفی است، نیاز به وسیله ای است که بردار توان چرخش یافته به سمت توان راکتیو را مجددا به سمت اکتیو برگرداند،هدف از این کار رساندن Cosφ به ۱ است که در کاهش هزینه برق مصرفی تاثیر چشمگیری دارد.

www.arzinco.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی تولید،ساخت و مونتاژ تابلو برق و کنترل
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط