ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی حرفه ای سایت و فروشگاه اینترنتی شرایط ویژه

طراحی حرفه ای سایت و فروشگاه اینترنتی شرایط ویژه

قیمت : کمترین قیمت و بیشترین امکانات

«« وب سایت حرفه ای، با کیفیت و امکانات کامل و قیمت ارزان شعار ماست »»

طراحی سایت های شرکتی - شخصی -خبری - پزشکی - املاک - فروشگاهی - مذهبی و غیره.

*************************
آموزش های رایگان لازم برای مدیریت سایت
پشتیبانی رایگان
کاملا بهینه شده برای موتورهای جستجو
مشاوره رایگان
مشاوره سئوی رایگان
سبک و با کدهای کاملا بهینه شده
گرافیک عالی
با امنیت فوق العاده
فول داینامیک
کیفیت بالا و امکانات فول
صد در صد تضمینی
و البته قیمت کاملا ارزان ....

***************************

“خدمات وب سینا گستر” با بهره گیری از متخصصین با تجربه در زمینه وب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها توانسته است هزینه ها را به طور چشمگیری پایین آورد.

در این راستا “خدمات وب سینا گستر”، سه پکیج در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) ارائه داده است که پکیج های وب سایت سینا گستر و فروشگاه اینترنتی سینا گستر دارای امکانات بسیار کامل و حرفه ای می باشند و در کنار قیمت ارزان، می توانند نیازهای کامل شما را مرتفع کنند.

امکانات کامل و کیفیت بالا و حرفه ای بودن در کنار قیمت ارزان، چهار ویژگی پکیج های وب سایت و فروشگاه اینترنتی سینا گستر می باشد.

پکیج سئو سینا گستر نیز با تمرکز بر بهبود زیر ساخت وب سایت و مورد پسند کردن وب سایت برای موتورهای جستجو و راه کارهای تولید محتوای دوستار سئو و انجام تبلیغات در کنار قیمت ارزان می تواند در شناسایی هر چه بهتر و بیشتر وب سایت شما به موتورهای جستجو تاثیر به سزایی داشته باشد.

ما شعار سئوی تضمینی و یا ایجاد وب سایت در یک روز را نمی دهیم بلکه با تکیه بر زیر ساخت و محتوا، بهینه سازی اصولی و ماندگار وب سایت شما را برای موتورهای جستجو انجام می دهیم.

چه بسیارند شرکت هایی که با گرفتن هزینه های گزاف از مشتری و صرفا با انجام تبلیغات کلیکی (ppc)، رنک سایت را فقط برای مدت موقت بالا می برند و مشتری را به ظاهر راضی نگه می دارند در حالیکه پس از آن وب سایت با افت شدید رنک مواجه خواهد شد زیرا کار اصولی و زیر بنایی در داخل سایت انجام نشده و صرفا به واسطه سرازیر کردن موقت لینک های تبلیغاتی خارجی، رنک سایت هم به طور موقتی افزایش یافته است. با پیشرفته شدن الگوریتم های بکار رفته در موتورهای جستو، آنها به تدریج این مسئله را متوجه شده و در طولانی مدت وب سایتی که از چنین روش هایی برای افزایش رنک خود استفاده کرده، متوجه ضرر خواهد شد.

چنین شرکت هایی با این شیوه غلط، مشتریان را شدیدا به خود وابسته می کنند زیرا مشتری پس از پایان دوره میبایست دوباره هزینه گزاف دیگری بابت انجام تبلیغات کلیکی و ایجاد ترافیک ظاهری خارجی به آن شرکت ها بپردازد.


*** با پکیج های وب سایت، فروشگاه اینترنتی و سئو سینا گستر می توانید با قیمتی بسیار مناسب، امکاناتی فوق العاده و سئوی عالی همراه با پشتیبانی مطلوب داشته باشید ***

برای مشاهده امکانات و قیمت ها به وب سایت خدمات وب سینا گسترده به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
آدرس سایت : sina-gostar.ir

تلفن: ********
همراه: ***********
ایمیل: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی حرفه ای سایت و فروشگاه اینترنتی شرایط ویژه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط