ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی سایت اختصاصی +1دامین ایران رایگان

طراحی سایت اختصاصی +1دامین ایران رایگان

شرکت ایلام وب خدمات طراحی سایت (طراحی وب) و پورتال خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) یا پرتال در نظر می گیرد.
در طراحی و ایجاد الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت، طراحی سایت تمام داینامیک و پرتال، از نرم افزار Lemon به عنوان بهینه سازی وب سایت و سامانه مدیریت وب سایت و پورتال استفاده می نماید که متشکل از سامانه (ماژول) هایی است که کارفرما با توجه به نیازهای خود در طراحی سایت و بهینه سازی سایت یا پورتال، می تواند از آنها بهره مند گردد .

علاوه بر خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت شرکت ایلام وب نماینده رسمی شرکت ها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام های اینترنتی (Domain) است. این شرکت با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه،همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است.
شرکت ایلام وب خدمات هاست (Hosting) خود را در دو پهنه لینوکس و ویندوز ارائه می دهد و صاحب تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاست (Hosting) در این دو سیستم عامل مختلف می باشد. به علاوه این شرکت مشاور شرکت های بزرگ دیگر در خدمات میزبانی برنامه های کاربردی آنها است.
قابل توجه است که با سفارش هرکدام از سرویس ها به صورت اولیه هاست رایگان 1ماه به شما تعلق میگیر با 1دامین رایگان ایران به صورت 1سال
برای دیدن ادامه مطلب به وب سایت ما رجوع کنید با تشکر
http://www.ilwh.ir/

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان ایلام
آدرس :  استان ایلام - ایلام
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی سایت اختصاصی +1دامین ایران رایگان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط