ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی سایت-بهینه سازی سایت-بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت-بهینه سازی سایت-بازاریابی اینترنتی

طراحی و برنامه نویسی اختصاصی انواع سایت های اینترنتی-بهینه سازی سایت -تولید نرم افزارهای موبایل-حسابداری آنلاین
مدیریت :********-031
شرکت وب یونیک با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه های مختلف طراحی و برنامه نویسی وب سایت از قبیل html, css, javascript, php, asp.net, ajax و همچنین گرافیست های حرفه ای وب آماده ارائه خدمات در حرفه ای ترین سطح ممکن و قابل رقابت در سطح بین الملل را دارد.
سیستم مدیریت محتوای وب یونیک برای طراحی وب سایت، برپایه php و MySQL شکل گرفته و از ساختار برنامه نویسی بسیار قدرتمندی برخوردار است. که می توان به جرأت گفت وب یونیک هیج رقیب داخلی ندارد و رقبای آن در سطح بین الملل می باشد. در طراحی این سیستم به امنیت سایت و سهولت استفاده از پنل مدیریت سایت توجه ویژه ای شده است. این سیستم کلیه امکانات و ماژول های مورد نیاز شما را عرضه می نماید.و حتی بسته به نیاز شما قابل تغیییر و گسترش می باشد.
هم چنین به منظور رسیدن به بهترین بازدهی که بر روی سرمایه گذاری که روی وب سایت خود داشتید، شما باید مطمئن شوید که وب سایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است. بهنیه سازی وب سایت و ارتقاء رتبه شما به صورت تصادفی رخ نمی دهد ، بلکه حاصل یک فرآیند کاملا علمی و سنگین می باشد که اگر در طراحی اولیه وب سایت موارد بهینه سازی وب سایت به خوبی رعایت شود(هم چنان که در پروژه های وب یونیک رعایت میشود) این روند سریعتر رخ می دهد.شما میتوانید بهینه سازی سایت خود را با اطمینان خاطر به وب یونیک بسپارید.
وب یونیک هم چنین آماده ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی به شرکت های مختلف میباشد. بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه کامل و هماهنگ فعالیتهای هدفمندی می باشد که در رابطه با معرفی و عرضه محصولات شما از طریق مستقیم (وب سایت شما) و غیر مستقیم (وب سایتهای معروف و پر بیننده، موتورهای جستجو و دایرکتوری های تخصصی) به بازار عمل می نماید.از دیگر خدمات وب یونیک:
تبلیغات کلیکی گوگل،افزایش ترافیک وب سایت ، حسابداری آنلاین ، تولید و طراحی نرم افزارهای موبایل ، میل مارکتینگ ،طراحی پرتال ، خدمات سئو،بهینه سازی در موتورهای جستجو، ...
با استفاده از خدمات ما ، تفاوت در درآمد خود را تجربه کنید...

مدیریت: ********-031
ایمیل: [email protected]

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی سایت-بهینه سازی سایت-بازاریابی اینترنتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط