ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

طراحی وب سایت و ارائه host و domain

طراحی وب سایت و ارائه host و domain

isphost.ir خدمات طراحی سایت(طراحی وب) و پورتال خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای .طراحی سایت (طراحی وب) یا پرتال در نظر می گیرد.

در طراحی و ایجاد الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت، طراحی سایت تمام داینامیک و پرتال از نرم افزار Lemon به عنوان بهینه سازی وب سایت و سامانه مدیریت وب سایت و پورتال استفاده می نماید که متشکل از سامانه (ماژول) هایی است که کارفرما با توجه به نیازهای خود در طراحی سایت و بهینه سازی سایت یا پورتال، می تواند از آنها بهره مند گردد .
علاوه بر خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت شرکت بهبود سیستم پاسارگاد نماینده رسمی شرکت ها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام های اینترنتی (Domain) است. این شرکت با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه،همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است.
isphost.ir خدمات هاست (Hosting) خود را در دو پهنه لینوکس و ویندوز ارائه می دهد و صاحب تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاست (Hosting) در این دو سیستم عامل مختلف می باشد. به علاوه این شرکت مشاور شرکت های بزرگ دیگر در خدمات میزبانی برنامه های کاربردی آنها است.
isphost.ir با در اختیار داشتن نیروهای متعهد ، با تجربه و مسلط به جدیدترین تکنیکهای بهینه سازی وب سایت قادر است وب سایت شما را براى گوگل و هر موتور جستجوگر دیگرى جذاب و بهینه نماید به گونه اى که وب سایت شما بتواند در رتبه های بالاتر و بهتری نسبت به سایر رقبایتان قرار بگیرد.
بهینه سازی وب سایت یا سئو عبارت است از تکنیکهایی که در طراحی سایت شما لحاظ میگردد تا وب سایت شما به نحو شایسته و مناسبی جایگاه خود را در موتورهای جستجو بیابد و در معرض دید مخاطبان مورد نظر قرار بگیرد. در اینصورت وب سایت شما به طرز صحیحی با موتورهای جستجو گر در تعامل خواهد بود.
موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست طراحی وب سایت شما به گونه ای باشد که رباتهای آنها به درستی سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند.

isphost.ir یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که خدمات طراحی سایت، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی را همگام با تکنولوژی روز دنیا ارائه می نماید.

این شرکت با سابقه ای طولانی و تمرکز بر ارتقاء مداوم جایگاه فنی خود به یکی از شرکتهای برجسته طراحی وب سایت ایران تبدیل گشته است. isphost.ir در زمینه طراحی سایت و طراحی پرتال افتخار ارائه خدمات تخصصی به شرکت های متعددی را در زمینه های متنوع صنعتی، تولیدی، تجاری و خدماتی در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است که شما را به بازدید از این مجموعه دعوت مینماییم.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی وب سایت و ارائه host و domain
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط