ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی وب سایت و پورتال سازمانی و برنامه های تحت وب

طراحی وب سایت و پورتال سازمانی و برنامه های تحت وب

همکاران ما در شرکت مانا رایان درسا به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با جدیدترین متدهای دنیا در زمینه برنامه نویسی و زمینه طراحی و گرافیک و چیدمان سایت، نیاز های شما را ارزیابی نموده و برمبنای نیازها و بازار هدف شما وب سایتی مناسب طراحی خواهند کرد. هدف ما این است وب سایت شما در نگاه اول کاملا جذاب بوده و کاربر را تشویق به گشتن در سایت و مطالعه مطالب و بازدید و مراجعه دوباره به سایت شما نماید. بی شک گرافیک و طراحی زیبا و شیک و خلاقانه با متد ها و ابزارهایی چون Photoshop, Dreamweaver, Illustrator و تکنیک ها JQuery ,CS5 , ,Flash JavaScript موجب رضایتمندی مراجعان سایت شما خواهد بود.
ضمناً تعدد مرورگرها و هماهنگ سازی صفحات وب یکی از مشکلات در طراحی وب می باشد که با استفاده از تکنیک های کاربردی توانسته ایم بر این مشکل فائق آمده و سایتی با ظاهر یکنواخت در تمامی مرورگرها برای مشتریان خود فراهم کنیم.
البته باید به این نکته توجه نمود که به همان اندازه که یک وب سایت باید جذاب و زیبا باشد باید سبُک ، ایمن و با قابلیت های بالا بوده و از نظر محتوایی شایستگی های لازم را داشته باشد. تیم مهندسی برنامه نویسی مانا رایان درسا با استفاده از همکاران خبره در امر برنامه نویسی که به زبان های برنامه نویسی ASP.net ,C# و تکنولوژی های Ajax و استفاده از سکو های برنامه نویسی Dot Net تسلط کامل دارند نیازهای برنامه نویسی و امنیت و پایداری وب سایت و پورتال شما را تامین خواهند نمود.
علاوه بر گرافیک و کدها و برنامه پایدار و کارا، مسئله ی در دسترس بودن سایت و پورتال برای بازدید کنندگان حائز اهمیت فراوانی می باشد. گروه اجرایی شرکت مانا رایان درسا با رعایت استاندارد های بالا در زمینه سئو SEO سایت شما را در دید موتور های جستجو مثل گوگل و یاهو قرار خواهند داد . لازم به ذکر است معرفی وب سایت شما به صورت کاملا رایگان به موتور های جستجو کمک شایانی به افزایش تعداد بازدید‎های شما خواهد نمود.

با تشکر
شرکت مانا رایان درسا

تلفن: 0451-2260700
0914-1541345
ایمیل:
[email protected]
وب سایت:
www.ManaRayan.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اردبیل
آدرس :  استان اردبیل - اردبیل
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی وب سایت و پورتال سازمانی و برنامه های تحت وب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط