ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

عایق حرارتی - استان خوزستان - فروشگاه عایق

عایق حرارتی - استان خوزستان - فروشگاه عایق

فروشگاه عایق حرارتی ، عایق صوتی ، عایق برودتی
در این فروشگاه محصولات پشم سنگ ، پشم شیشه و عایق های الاستومری عرض می شوند.
1 - عایق الاستومری
عایق الاستومری از جنس نیتریل رابر کاملا سلول بسته و دوستدار محیط زیست می باشد. از مزایای این عایق می توان از مقاومت خوب آن در برابر بخار آب و رطوبت، غیر قابل اشتعال، مقاوم در دمای 200- تا 150+ درجه سانتیگراد، مقاوم در برابر روغن و گریس و مواد شیمیایی، طول عمر بالا، فاقد هرگونه مواد سمی، فاقد گرد و غبار و ثابت ماندن تمام ویژگیها در طول عمر عایق نام برد. ضریب هدایت حرارتی این عایق برابر با 036/0 w/m.k است.
2 - پشم سنگ
یک از مهمترین ویژگی های عایق پشم سنگ، ایستایی استثنائی آن در برابر آتش است. پشم سنگ آتش گیر نیست، مشتعل نمی شود و در نتیجه به عنوان نوعی عایق در برابر آتش شناخته می شود.
عایق پشم سنگ در برابر دمای 250- تا 800+ درجه سانتیگراد مقاوم است. الیاف پشم سنگ در مقابل شعله مستقیم آتش تا 4 ساعت مقاومت می کنند. نقطه ذوب این الیاف بیش از 1200 درجه سانتیگراد است و توانایی کار مداوم در دامنه دمای 150- تا 700+ درجه سانتیگراد را دارند.
3 - پشم شیشه
تنوع بسیار زیادی از محصولات پشم شیشه با دانسیته و ضخامت های مختلف به صورت رولی یا لحافی و تخته ای تولید می شود.
محصولات پشم شیشه در درجه حرارت های بالا تغییرات ابعادی محسوسی ندارند. بعلاوه به عنوان یک عایق معدنی غیر شیمیایی تا درجه حرارت 500 درجه سانتیگراد کاربرد دارد. تنها لایه نازکی از محتویات رزین در مجاورت حرارت های بالای 250 درجه ممکن است از بین برود اما این پدیده کوچکترین تاثیری در خواص گرمایی و مقاومت های مکانیکی محصول ایجاد نمی کند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اهواز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: عایق حرارتی - استان خوزستان - فروشگاه عایق
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :