ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فرصت سرمایه گذاری در معدن و کارخانه گچ ایلام جهت ت

فرصت سرمایه گذاری در معدن و کارخانه گچ ایلام جهت ت

قیمت : یک میلیارد تومان

شرکت مهندسی پارسیس با افتخار تقدیم میکند؛
همانطور که میدانید بهترین معادن گچ ایران در سمنان میباشد که عموما مرغوبیت معادن با خلوص 94% میباشد.از آنجایی که قیمت تمام شده گچ در تولید پایین میباشد لذا صادرات گچ بعلت هزینه زیاد حمل و نقل بصرفه نبوده و لذا گچ تولیدی سمنان جهت صادرات استفاده نمیشود.اما کارخانجات دارای معادن مرغوب که نزدیک به شهرهای مرزی میباشند میتوانند جهت صادرات گچ نیز اقدام کنند.
معدن گچ ایلام که شرکت پارسیس در حال ساخت کارخانه گچ آن میباشد دارای خلوص 8/98% (بر اساس گزارش مکتوب آزمایشگاه آنالیز گچ ایران )میباشد که به مراتب از معادن گچ سمنان مرغوبتر میباشد.همچنین ظرفیت این معدن 4 میلیون تن بوده قابل افزایش تا 20 میلیون تن میباشد.این معدن گچ به حدی با کیفیت میباشد که میتوان به راحتی پس از تولید بر روی صادرات آن کار کرد و حتی در حال حاضر که هنوز کارخانه به بهره برداری نرسیده است مشتریانی در شهرهای مرزی خرمشهر،مهران و قصر شیرین جهت پیش خرید با ضمانت نامه بانکی وجود دارد.
شرکت پارسیس با پیشنهاد این طرح به سرمایه گذاران محترم،مفتخر است که در جلسات حضوری در محل شرکت پارسیس واقع در تهران مدارک ساخت مانند جواز تاسیس کارخانه و جواز معدن و همچنین طرح توجیهی ساخت کارخانه را ارائه نموده و به گفتگو بنشینیم.
این کارخانه که در طرح آن تولید روزانه 350 تن گچ را دارد دارای سود دهی ماهانه 80 میلیون تومان در ابتدای بهره برداری میباشد که با افزایش تولید پس از 1 سال،سود دهی افزایش میابد.قابل ذکر است ماشین آلات طوری انتخاب شده اند که در جهت افزایش حجم تولید کارخانه،با هزینه اندک بتوان خطوط را افزایش حجم تولید داد.
برای طرح کارخانه گچ ایلام نیاز به سرمایه گذار محترم با سرمایه 1 میلیارد تومان جهت 50% سهام کارخانه میباشد.
با توجه به درآمد ماهیانه 40 میلیون تومان برای سرمایه گذاری که 50 درصد سهام را دارد بعد از 2 سال اصل سرمایه بازگشته و الباقی سود میباشد.
تلفن: ********-********(021)

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فرصت سرمایه گذاری در معدن و کارخانه گچ ایلام جهت ت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط