ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروشنده واقعی باغچه

فروشنده واقعی باغچه

قیمت : 60000000

مجتمع نگین سبز واقع در جاده قدیم کرج هشتگرد-سه راه سهیلیه- شهرک زعفرانیه-ابتدای جاده کامرانیه مشتمل بر 90 قطعه باغچه مشجر هزار متری به ابعاد 50*20 می باشد، که هر یک از باغچه دارای 60 اصله درخت سه ساله از 12 نوع میوه شامل انواع زردآلو، شلیل، قطره طلا، بادام و ... بوده که با سیستم آبیاری قطره ای، در خاک غنی شده به گوگرد و کود حیوانی به روش کاملا مهندسی کاشته شده اند. و در سال جاری نیز مثمر واقع شده و میوه داده اند.
***
مزایای مجتمع نگین سبز :
فاصله کوتاه از تهران (75کیلومتری میدان آزادی تهران)
 حق آبه مناسب از چاه عمیق دارای مجوز رسمی
 داری لوله کشی مجزا برای آب شرب و آب کشاورزی
استخر 1200 مترمکعبی ذخیره آب،
محل احداث ویلا و استخر خصوصی جانمایی شده
معابر دارای روشنایی و برق، معابر اصلی به عرض 14متر و فرعی 8و12متری
اداره شهرک بصورت هیات امنایی بوده و اعضا از بین مالکین باغچه ها تعیین می گردد.
باغچه های فوق دارای سند مادر بوده و ضمن عقد قرارداد وکالت محضری داده می شود.
***
با توجه به حفر یک حلقه چاه عمیق عمق 170 متر و خروجی 21لیتر بر ثانیه به عبارتی به ازای هر یک از باغچه های هزار متری، هر ده روز 54.000 لیتر آب جهت آبیاری درختان این مجتمع پیش بینی و اجرا شده است. از طرفی با توجه به تحلیل و بررسی خاک منطقه بلحاظ مهندسی کشاورزی، داشتن خاک غنی شده با گوگرد و انواع کود و همچنین سیستم آبیاری قطره ای باعث سرسبزی و باروری هر چه تمام تر این باغات می باشد.
***
محل احداث بنای ویلا و همچنین استخر خصوصی برای هر یک از قطعات هزار متری در حدود 250مترمربع جانمایی شده است. بلحاظ دسترسی مناسب به آب شرب و همچنین تفکیک آن از از آب مختص آبیاری درختان برای هر قطعه از باغچه ها دونوع لوله کشی آب در نظر گرفته شده است. همچنین کل مجتمع دارای روشنایی برق در خیابانهای اصلی و فرعی می باشد
اداره کلیه امور مجتمع نگین سبز بصورت هیات امنایی بوده که باتفاق اکثریت آراء از بین مالکین باغچه ها انتخاب شده و در مورد اداره آن تصمیم خواهند گرفت. با توجه به حضور تمام وقت باغبان در تمامی فصول سال مالکین این مجتمع بلحاظ نگهداری و رسیدگی به باغات به حضور مداوم در باغچه نیاز احتمالی نخواهند داشت.
***
تا اطلاع ثانوی قیمت هر یک از باغچه ها به ازای هر متر مربع 60.000 تومان می باشد. لازم به ذکر است قیمت فوق دارای محدودیت زمانی می باشد و بدیهتاً تغییر خواهد داشت.

علیرضا ایلکا ***********
تلفن : ******** – ********
http://neginsabz-garden.ir
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروشنده واقعی باغچه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :