ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش آنتی ویروس و بک آپ پشتیبان گیری سیمانتک

فروش آنتی ویروس و بک آپ پشتیبان گیری سیمانتک

فروش آنتی ویروس و بک آپ پشتیبان گیری سیمانتک با ثبت نام شما در سایت سیمانتک
-نرم افزارهای Backup Exec ، یک راه حل Backup گیری و بازیابی اطلاعات کامل و مقرون به صرفه است که به سازمانها و شرکتها کمک می کند تا در هر زمان خصوصا مواقعی که بر اثر یک حادثه ناگوار مثل خرابی های سخت افزاری ، مشکلات ویروسی یا خطاهای انسانی به سرورها، کلاینتها و یا اطلاعات آنها آسیبی می رسد، به راحتی و در کمترین زمان ممکن، به بازیابی کل سیستم عامل، یک درایو و یا فایلها و فولدرهای مشخص در کمتر از چند دقیقه، نه چند ساعت و یا چند روز، اقدام نمایند و حتی این امکان وجود دارد که بازیابی کل سیستم عامل بر روی سخت افزارهای غیر مشابه با دستگاه اصلی و همچنین بر روی محیطهای Virtual یا مجازی و از راه دور نیز انجام شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره
***********
***********
تماس حاصل فرمایید
مزایای کلیدی
کمک به مدیریت و بهبود Business سازمانها با اطمینان از حفظ اطلاعات کلیدی آنها
-Backup گیری از سیستم و تمام اطلاعات آن بصورت اتوماتیک و در حین کار، حتی از فایلها و برنامه های در حال استفاده بدون نیاز به متوقف کردن فعالیتهای جاری آنها .
-پیشگیری از، از بین رفتن اطلاعات یا سیستمهای شما به کمک Backup گیری زمانبندی شده با روشهای Full Backup یا Incremental و همچنین مبتنی بر رخدادها و event های از پیش تعریف شده مثل نصب برنامه جدید و یا Restart شدن سیستم و یا شناسایی یک ویروس جدید در شبکه .
-توانایی ارتباط با آنتی ویروس شما و Backup گیری اتوماتیک در صورت پیدایش یک ویروس جدید در شبکه از تمام سرورها و سیستمها .
-بازیابی بسیار راحت هر آنچه که شما بخواهید اعم از سیستم عامل، ایمیلها، اسناد Share Point،فایلها در هر زمانی و بر روی هر دستگاهی با هر سخت افزاری .
-بازیابی کامل سیستم عاملهای ویندوز در کمتر از چند دقیقه با پشتیبانی کامل از آخرین ویندوزهای مایکروسافت مثل, 2012 Windows server 2008 و Windows 7 .
-بازیابی سریع و قابل اطمینان اطلاعات و کل سیستم عامل بر روی سخت افزارهای متفاوت و نامشابه نسبت به سیستم اصلی و همچنین تبدیل Backup گرفته شده به انواع محیطهای مجازی مثل گونه های مختلف VMware و Virtual PC .
-بازیابی ساده فایلها، فولدها، ایمیلهای Exchange و اطلاعات Share point بصورت کلی و یا تکی در کمتر از چند ثانیه .
-امکان ذخیره سازی اطلاعات روی تمام رسانه های ذخیره سازی و پشتیبانی از تمامی برند های موجود در بازاراز قبیل Hard Disk,,SANLibraryTape ها
-مدیریت مرکزی نسخه های نصب شده Backup روی دستگاههای مختلف.
نسخه های جدید و پشتیبانی از محیطهای متنوع
-نسخه Linux : بازیابی کامل سیستمهای Linux و یا فایل و فولدرهای مبتنی بر آن در کمتر از چند دقیقه .
-نسخه Virtual : پشتیبانی نامحدود از نسخه های مجازی بر روی یک Host تنها با یک لایسنس .
کاهش مدت زمان از کار افتادگی (Down Time) شبکه بدون دخالت در فعالیت جاری
-تبدیل پروسه وقت گیر Backup گیری و بازیابی دستی به روش اتوماتیک و سریع .
-بازیابی سریع و قابل اطمینان سیستم به کمک بازگرداندن Image آنها .
-بازیابی از راه دور سیستمها بدون نیاز به حضور فیزیکی در سایتهای خارج سازمانی .
امکانات
قدرت زیاد در بازیابی محیطهای ویندوز
-محافظت و ثبت تمامی اطلاعات دستگاه مثل سیستم عاملها، برنامه های کاربردی، بانکهای اطلاعاتی، تمامی فایلها و فولدرها، درایورهای سخت افزارها، پروفایلها، تنظیمات و رجیستری، همه در یک Backup بدون هیچ خللی در کار جاری سیستم و بدون نیاز به متوقف کردن برنامه ها و فایلهای در حال استفاده .
-بازیابی کامل یک سیستم تنها در کمتر از چند دقیقه، حتی سیستم هایی که دیگر از نظر سخت افزاری قابل استفاده نیستند، بر روی سیستم دیگر بدون نیاز به نصب مجدد سیستم عامل و برنامه های کاربردی و تنظیمات .
-توانایی ارتباط با سیستمهای خطرسنج Symantec Threat count که این امکان را فراهم می آورد تا در زمان پیدایش یک خطر و یا ویروس جدید بر روی اینترنت و یا آنتی ویروس Symantec، بصورت اتوماتیک شروع به Backup گیری سیستمهای منتخب نمایید .
-قابلیت تنظیم سرعت CPU و RAM در طول عملیات Backup گیری جهت جلوگیری از کند شدن سیستم .
-قابلیت تنظیم پهنای باند مورد استفاده در حین انتقال Backup بر روی شبکه .
-قابلیت Backup گیری و Image گیری سیستم در حالت Boot به کمک Bootable CD و بدون نیاز به نصب قبلی نرم افزار .
-توانایی Backup گیری از فایلها و فولدرهای مشخص شده شما مستقل از Full System با قابلیت جستجوی یک فایل در میان آنها و همچنین جستجو به کمک Google Desktop .
-مدیریت کامل محل ذخیره سازی Backup از نظر میزان فضای مورد استفاده و همچنین قابلیت شناسایی درایوهای USB و نگهداری Backup روی آنها حتی در صورت تغییر Drive Letter و پورت آنها بصورت اتوماتیک .
-قابلیت سازگاری با VSS(Microsoft Volume Shadow Copy ) که Backup گیری از بانکهای اطلاعاتی و نرم افزارهایی که از این روش استفاده می کنند (مثل SQL وExchange ) بدون نیاز به Offline کردن و متوقف کردن آنها را مقدور می سازد .
-قابلیت تعریف دستور و فرمان خاص قبل و یا بعد از Backup گیری بصورت اتوماتیک مثل اجرای یک Script مشخص و انجام خدماتی دلخواه قبل، بعد و یا در حین Backup گیری .
-قابلیت بازیابی حتی یک فایل از درون یک Image بدون نیاز به Restore کردن کل Image .
-قابلیت پشتیبانی کامل از اکتیودایرکتوری همراه امکان تطابق مجدد Active Directory های بازیابی شده با دامین اصلی و سایر سرورها جهت جلوگیری از مشکلات آتی Domain .
-روش مخصوص و منحصر بفرد برای Backup گیری از Domain Controller های چند لایه و درختی و تفکیک شده بر روی درایوهای گوناگون .
Symantec Restore Anyware
-قابلیت بازیابی نسخه های Backup روی هر سیستمی و با هر سخت افزاری حتی با سخت افزار متفاوت از سخت افزار اصلی .
-امکان بازیابی کامل برروی یک سیستم کاملاً خام از ابتدا و بدون هیچ پیش نیازی همچنین امکان انتقال از یک سیستم به سیستم دیگر .
-امکان پشتیبانی از تنظیمات کارنهای شبکه در زمان بازیابی و اطمینان از کارکرد بدون مشکل آن با همان تنظیمات قبلی .
-امکان انتقال یک سیستم به یک سیستم دیگر بدون نیاز به هیچ گونه بازیابی کامل .
پشتیبانی کامل از محیطها Virtual
-پشتیبانی کامل از محیطهای virtual (مجازی) مثل، Microsoft Virtual PC,VMware ESX و امکان تبدیل Backup های گرفته شده و فایلهای مجازی Virtual ,WMDK ,VAD با امکان زمانبندی آنها .
-امکان Backup گیری از هر تعداد سیستم Virtual روی یک Host تنها، با یک License .
Exchange, SharePoint, File/Folder
-قابلیت بازیابی موردی Emailهای هر کاربر بر روی Exchange Server .
-قابلیت بازیابی موردی اسناد و اطلاعات درون SharePoint در چند ثانیه .
-امکان بازیابی فایلها و یا فولدرها بصورت تک به تک یا کلی از درون یک Image بدون نیاز به بازنگری کل image .
Symantec Backup Exec System Recovery Option
این نرم‌افزار دو وی‍‍ژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت برگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت‌افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می‌باشد. نتیجه این ترکیب آزادی ‌عمل استثنایی مدیر شبکه برای احیای سیستمها در هر زمان و از هر مکان و بر روی هر سخت‌افزاری است.
با کمک این سیستم می‌توان در صورت بروز هر نوع ایراد در هر یک از کامپیوترهای موجود، کلیه اطلاعات مربوط به سیستم‌ آسیب‌دیده را بر روی هر نوع سخت‌افزاری، حتی سخت‌افزار غیرمشابه و یا محیطهای مجازی مانند VMware یا Microsoft Virtual Server، بازیابی و راه‌اندازی مجدد نمود. حتی این امکان وجود دارد که به کمک این نرم‌افزار، بازیابی و احیای سیستم عامل و اطلاعات موجود بر روی یک سرورِ از راه دور را، بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام داد. این مجموعه همچنین، دارای قابلیت‌ مدیریت یکپارچه و متمرکز می‌باشد. در Backup Exec فایلهای پشتیبان فقط شامل اطلاعات روی هارد دیسکها نیستند، بلکه کپی‌های کاملی از تمامی‌ساختار هارد‌ دیسک هستند که به صورت یک فایل ذخیره می‌شوند. در ذیل به بررسی خصوصیات نرم‌افزار می‌پردازیم:
کاهش زمان احیای سیستمها
با استفاده از قابلیتهایی مانند مدیریت یکپارچه نسخه‌های پشتیبان و امکان بازیابی اطلاعات بر روی سخت‌افزار غیر مشابه، مدت زمان احیای سیستمهای آسیب دیده به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و می‌توان ظرف مدت کوتاهی‌، سیستم عامل و اطلاعات یک کامپیوتر آسیب دیده را به طور کامل احیا نمود.
سازگاری و انعطاف‌پذیری بالا
این نرم‌افزار دارای امکان تهیه نسخه‌های پشتیبان بر روی کلیه ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات از قبیل هارد ‌دیسک، نوارهای مغناطیسی، دیسک‌های نوری، USB،DVD،SAN،NAS و غیره می‌باشد. همچنین می‌تواند نسخه‌های پشتیبان را بر روی هر کامپیوتر دلخواه در شبکه نیز ذخیره نمود. کلیه اطلاعات بر روی یک فایل ذخیره می‌شوند و این فایل به آسانی قابل بازیابی بر‌روی هر سیستم می‌باشد.
عدم قطع فعالیت‌های عادی
کلیه فعالیتهای این نرم‌افزار به صورت غیرمحسوس انجام می‌پذیرد و برای تهیـه نسخـه‌های پشتیبان، نیازی به بستن فایلهای باز در حال استفاده یا قطع فعالیت جاری سیستم نیست. حتی این برنامه را می‌توان به گونه‌ای تنظیم نمود تا در رخدادهای خاص مثل نصب یک برنامه، افزایش یا کاهش حجم دیتا، ورود کاربر به سیستم و یا در زمانبندیهای خاص به طور خودکار اقدام به Backup گیری نماید.
مدیریت پهنای باند شبکه و توان کاری سیستمها

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش آنتی ویروس و بک آپ پشتیبان گیری سیمانتک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :