ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش جدیدترین مدلهای لباس مجلسی و اسپرت زنانه ترک

** ماوی ( MAVI ) ارائه دهنده جدیدترین و شیک ترین مدل های لباس و پوشاک ** 

ماوی شرایطی را برای شما فراهم نموده است که به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای بتوانید به صورت اینترنتی پوشاک مورد نظر خود را که میتواند انواع پیراهن / سارافون / بلوز / تونیک / مانتو / تی شرت / دامن مجلسی و اسپرت و ... باشد پس از بررسی و ارزیابی کامل انتخاب نمایید .

شما در هر نقطه ای که حضور دارید با خرید اینترتی به راحتی میتوانید بدون اینکه مسافت های طولانی و پر ترافیک را طی کنید محصول و پوشاک دلخواه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید .

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این مجموعه دارای اتیکت دوخته شده Made in Turkey در داخل لباس توسط کارخانه بوده و معتبر ، مطمئن و تولید ترکیه هستند .

از انجا که متاسفانه برخی از تولیدی ها و فروشندگان با استفاده از یک اتیکت ارزان قیمت و پانصد تومانی یک لباس نامرغوب و بی کیفیت را به عنوان لباس ترک و با کیفیت به فروش می رسانند لازم است که هنگام خرید به مشخصات پوشاک مورد نظر دقت کافی را داشته باشید .

ماوی با ارائه و فروش پوشاک و محصولات با کیفیت و انتخاب راحت مدل مورد نظر به همراه اطلاعات کافی از نوع جنس و وزن دقیق کالا از سایر فروشندگان پوشاک متمایز بوده و محصولات خود را به صورت عمده و تک به فروش می رساند .

هر پانزده روز یک بار مدل های جدید و بسیار زیبایی توسط این مجموعه به محصولات اضافه می شود بنابراین شما میتوانید جهت مشاهده و خرید به روز ترین مدل های لباس عروس ، نامزدی ، لباس شب کوتاه و مجلسی ، لباس های اسپرت دخترانه و زنانه ترک مطابق با فشن و مد روز 2015 به وب سایت ما مراجعه نمایید .

** ما با ارائه محصولات متنوع و جدید به شما کمک میکنیم تا بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی ، پوشاک دلخواه خود را تهیه نمایید . بهترین را از ما بخواهید **

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش جدیدترین مدلهای لباس مجلسی و اسپرت زنانه ترک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :