ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش رنگ 100%ضد اب سورن

فروش رنگ 100%ضد اب سورن

قیمت : مناسب

استفاده از پوشش های رنگی ضدآب جهت زیبا سازی و افزایش مقاومت ساختمان ها – سطوح کاغذی – چوبی – پارچه ای و ...
تولید مواد پوششی ورنگ های ضدآب جهت: 1- سطوح سیمانی –گچی – سفالی – آجر سه سانت و ...
2- سطوح از جنس کاغذ – مقوا – چوب – نئوپان – تخته سه لا و ...
3- سطوح و مصنوعات پارچه ای می باشد .
خواص مشترک رنگهای ضد آب :
الف)
ج) علاوه بر رنگهای پوششی و transparency ، رنگهای ضدآب فوق به صورت شفاف (بی رنگ) قابل عرضه می باشد .
د) با پوشش سطوح با مواد ضدآب ، ضمن ایجاد مقاومت در برابر رطوبت و آب ، عمر قطعات و سطوح فوق را افزایش داده و بر زیبایی سطوح می افزاییم .
ه) رنگهای فوق در برابر اسید و قلیا مقاوم می باشند .
و) رنگهای ضدآب ( و آستری ) در برابر سایش و خش مقاوم می باشند .
ز) با پوشش مواد ضدآب اختراعی ، ضمن ایجاد زیبایی بر روی سطوح فوق ، منافذ- خلل و فرج و ترکها پر شده و سطحی یکدست - یکنواخت و ضدآب به وجود می آید .
ح) مواد پوششی - حفاظتی و رنگی فوق دارای گواهی های ثبت اختراع به شماره های 36787 ، 36786 و 36785 از اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ایران می باشد .

ی) مواد پوششی و رنگی ضدآب اختراعی ، دارای تأییدیه شماره 1311/712 از پارک علم و فناوری خراسان بوده و بر اساس گزارش فوق ، میزان جذب آب پوشش بتونی با رنگ استخری 77 برابر پوشش بتونی با رنگ های اختراعی می باشد . همچنین میزان جذب آب نمونه گچی پوشش داده شده با رنگ روغنی ، 260 برابر نمونه گچی پوشش داده شده با رنگ های ضدآب اختراعی می باشد . 



کاربرد های سه اختراع :
1- مواد پوششی _ حفاظتی _ ضد آب و رنگی WPC _ 103 و 110 _WPG جهت پوشش دادن _ ضد آب کردن _ پر نمودن منافذ _ یکدست کردن سطح و رنگ آمیزی سطوح گچی _ سیمانی و سفالی بکار می رود .
1-1 ) سطوح گچی : شامل سطوح گچی داخل اطاق ها _ ساختمان ها _ دیواره های گچی پیش ساخته [( جهت ساخت انباری و اطاق و... )( در باغ ها _ کارگاه ها _ ویلاها _ مجتمع های تجاری _ پارک ها _ منازل و ... )] _ ساخت قطعات گچی تزئینی _ تبلیغاتی و ... _ ساخت مجسمه ها ، سکو ها و صندلی و ... از گچ و استفاده آنها در محیط باز _ ساخت قطعاتی همچون ظرفشویی _ سرویس بهداشتی و ... از گچ و ضد آب کردن آنها و سایر مواردی که از گچ بخاطر ارزانی آنها می توان استفاده کرد .
2-1 ) سطوح سیمانی : شامل سطوح سیمانی ( داخل ، خارج و نمای ساختمان ها ) بلوک ها و جداول سیمانی ( خیابان ها ، پارک ها و ... ) سنگفرش های سیمانی _ دیواره های پیش ساخته _ قطعات بتنی _ بلوک ها و کانال های انتقال آب ( در شهرها و روستاها )_ حوضچه ها و استخر ها ( در منازل _ پارک ها و صنایع ) _ انبار های با سطوح سیمانی(جهت نگهداری مواد آسیب پذیر در برابر رطوبت و آب)( زیرزمین های مرطوب _ انبارهای نگهداری علوفه دام و ... ) _ قطعات سیمانی ( مجسمه ها _ صندلی و ... ) _ سطوح داخلی و خارجی کانال های فاضلاب ( شهری و صنعتی و ... ) _ بهترین پوشش برای سقفها ( ایرانیت _ آردواز و ... ) و ... .
3-1 ) سطوح سفالی : شامل سفال های استفاده شده در پشت بام ( منازل و ساختمان ها و ... ) ( در کلیه مناطق کشور بالاخص شمال کشور ) _ قطعات سفالی _ آجر ( آجرنما و سه سانتی و ... ) و ...

2

ب -1) چنانچه بخواهیم سطح مورد نظر کاملاً ضدآب شود ، ابتدا باید از آستری (رنگ ضد آب شفاف) کاملا رقیق شده با حلال 14000 استفاده نموده و سپس یک دست آستری با غلظت معمولی مورد استفاده قرار گیرد . ضمناً چنانچه سطح رنگی مورد نظر باشد از مواد پوششی ضدآب رنگی بر روی سطح آستری خورده ، می توان استفاده نمود .
ب -2) لازم به ذکر است که فاصله زمانی بین هر رنگ آمیزی (یا استفاده از آستریها)می بایست حداقل 12 ساعت در دمای 25 باشد . لازم به یادآوری است که زمان خشک شدن اولیه رنگ در دمای 25 ، حدود 20 دقیقه می باشد .
ج ) برای بتونه کاری و صاف نمودن سطح برای رنگ آمیزی ، فقط می بایست از رنگهای ضدآب یا آستری ( با مل یا کربنات کلسیم مخلوط شود) استفاده شود .
د ) برای ساخت فامهای متنوع رنگی ، فقط می بایست از رنگهای ضدآب مختلف استفاده شود و از مخلوط کردن سایر رنگها ( روغنی - استخری – تینری و ... ) با رنگهای اختراعی ، اجتناب شود .
هـ ) رنگهای ضدآب با قلم مو و یا پیستولت قابل استفاده می شود .
میزان مصرف :
الف) به ازای هر لیتر از مواد ضدآب یا آستری حداقل 4 متر مربع را می توان پوشش کامل داد وعلاوه بر ضدآب نمودن سطح ، مکان مورد نظر را پوشش داده و رنگ آمیزی نمود .
ب) با توجه به نفوذ پذیری رنگهای ضدآب اعلامی بر روی سطوح گچی - سیمانی - سفالی و آجر سه سانت ، مجموع ضخامت نفوذ کرده بر سطوح اعلامی و ضخامت باقیمانده روی سطح حدود 200 میکرون می باشد که چنانچه پوشش با ضخامت بیشتری نیاز باشد ، می توان سطح مورد نظر را یکدست دیگر با مواد فوق پوشش داده و یا از رنگهای مخصوص ضدآب ، با ضخامت بیشتر استفاده نمود .
تلفن پاسخ به سئوالات : مهدی عطائیان***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش رنگ 100%ضد اب سورن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط