ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش روتر Cisco 2691 در ادمین کالا

فروش روتر Cisco 2691 در ادمین کالا

روتر2691 سیسکو یکی از روترهای پر استفاده و محبوب در شبکه های بزرگ است که دارای قابلیت پشتیبانی از سرویس های صوت و دیتا و همچنین امکان برقراری ارتباط راه دور بصورت VPN برای کارکنان شرکت ها می باشد. این روتر با پشتیبانی از 2 ماژول WAN می تواند بصورت همزمان به همراه برقراری روتینگ بین VLAN های مختلف با استفاده از پورت هایFastEthernet موجود بر روی آن و همچنین روتینگ بین شبکه های مختلف، ارتباط WAN را نیز فراهم آورد.
سری 2691 دارای قابلیت نصب کارت خاصی با نام AIM یا Advanced integration modules می باشد که وظیفه آن کمک به پردازش عملیات سنگینی مانند Encryption و یا Data Compression و همچنین موارد مربوط به پردازش صوت و دیتا می باشد که با استفاده از کارت های AIM مربوطه قابل استفاده می باشد. این کارت می تواند حدود 10 برابر پردازش عملیات را نسبت به پردازش توسط سیستم عامل بالاتر ببرد. استفاده از کارت های AIM با توجه به اینکه بر روی مادربرد روتر نصب می گردد باعث می شود که فضای مربوط به ماژول های قابل نصب بر روی روتر حفظ شود و بتوان ماژول های مورد نظر را به همراه کارت مربوطه بصورت هم زمان در اختیار داشت.
روتر سیسکو 2691 همانطور که گفته شد در شبکه های بزرگ قابل استفاده می باشد.
فروشگاه ادمین کالا در راستای پیشبرد اهداف خود جهت فروش تجهیزات سیسکو اعم از روتر، سوییچ، ماژول و تلفن های دست دوم و قیمت های مناسب به همراه گارانتی و پشتیبانی فنی، شرایط خوبی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است و جهت جلب اعتماد آن ها تجهیزات پس از تست فنی توسط نیروهای متخصص و مجرب سیسکو با شناسنامه فنی بسته بندی و آماده فروش می گردند.
اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش روتر Cisco 2691 در ادمین کالا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :