ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش فوری باغ میوه

فروش فوری باغ میوه

قیمت : 50000000 **70000000

نیم هکتار(5000 متر مربع) باغ با موقعیت بسیار استثنایی دارای یک سهم اب ابیاری از چاه عمیق(هر 11 روز 4.5 ساعت و فاصله تا موتور چاه عمیق 500 متر ) 100 متری جاده ترانزیت ابهر به قزوین نیز 100 متری منطقه مسکونی روستای تاریخی توریستی قروه قرار دارد.(از نظر دسترسی به اب و گاز و برق شهری). نیز با کاربری مسکونی کشاورزی نیز احداث خانه باغ, گلخانه و .... دارای 300 بوته انگور بیدانه. نیز دارای جاده صاف و ماشین رو . به قیمت بسیار مناسب.
همچنین 2000 متر مربع باغچه بسیار زیبا و سرسبز و خوش آب و هوا دارای درختان بارده از جمله گیلاس آلبالو سیب بادام گوجه سبز و قرمز آلوچه براقانی قطره طلا و... و 7 اصله گردوی خوش مغز و منحصر بفرد و 150 بوته انگور بیدانه سفید. موقعیت ملک شمالی-جنوبی( دو کله از شمال و جنوب به ترتیب منتهی به خیابان های اصلی 12 و 10 متری ) و دارای آب و گاز و برق و تلفن مناسب جهت ایجاد خونه باغ و یا گلخانه میباشد و بدلیل قرار گرفتن در وسط روستای تاریخی و توریستی قروه در حال حاضر موقعیت تجاری مسکونی دارد.
روستای قروه در 15 کیلومتری شهرستان ابهر در استان زنجان بوده و ده هزار نفر جمعیت دارد و طرح هادی در ان به اجرا درآمده و کلیه خیابانها و کوچه های اصلی و فرعی آن عقب نشینی , جدول گذاری و آسفالت ریزی شده است . روستا از جاده ترانزیت ابهر به قزوین فاصله نداشته و در مجاورت آن قرار گرفته است . فاصله تا تهران 280 کیلومتر * فاصله تا قزوین و زنجان به ترتیب 90 و 100 کیلومتر*فاصله تا اتوبان زنجان به تهران یک کیلومتر و دارای خروجی فرعی به روستا میباشد * روستا دارای شعبات بانک تجارت* بانک قرض الحسنه شهدای قروه * پست بانک و مخابرات * نیز دارای مدارس ابتدایی راهنمایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه میباشد. و دارای درمانگاه شبانه روزی است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان زنجان
آدرس :  استان زنجان - ابهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش فوری باغ میوه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :