ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش فوری ویلابا سند در نوار ساحلی رشت

فروش فوری ویلابا سند در نوار ساحلی رشت

قیمت : 95میلیون تومان

فروش فوری و شدیدآ پول لازم ویلا با زمین 275 متر و زیر بنای 120 متر و سند مالکیت شش دانگ بهمراه یک سوئیت 30 متری به صورت کاملا مجزا با تمام امکانات داخل حیاط .
بدون هرگونه اغراق و زیاده گویی فرصتی مناسب برای افرادی که تمایل به خرید زمین و ویلا جهت تفریح ، و سرمایه گذاری 100درصدی سود اوری دارند. مالک این ویلا شدیدآ نیاز مالی دارد . قیمت ان 95 میلیون اعلام شده اما قیمت واقعی ان بالای 120 میلیون میباشد.
شما خودتان حساب کنید: قیمت زمین در ان منطقه با داشتن پروانه ساخت حداقل متری 300 هزار تومان به بالاست . قیمت ساخت هم امروزه در اینجا حداقل از متری 800 هزار تومان .

8 سال ساخت با استحکام بالا . محوطه کاری و درختکاری شده ، دارای حیاط خلوت و شاه نشین ، در منطقه ای ویلایی و شهرک نشین . با دیدی اندک به ساحل . از سایت ما دیدن کنید و با ما تماس بگیرید . www.ahooramelk.ir

توجه : برخی از اگهی ها و تبلیغات فروش ملک در نقاط مختلف روستاهای اطراف زیباکنار که هر کدام در فاصله چند کیلومتری از ساحل دریا هستند به هنگام قیمت گذاری با نام زیباکنار به شما معرفی می گردند . لذا شما با دیدن لیست قیمت های انان با قیمت های موجود در سایت ما دچار تزلزل می شوید . به همین جهت از شما تقاضا میشود برای برسی صحیح و درست این موضوع با حضور فیزیکی در این منطقه از قیمت و شرایط خرید ویلا اگاه شوید تا بتوانید با دیدی باز و اسودگی خاطر نسبت به خرید ملک اقدام کنید. . با تشکر مدیریت املاک اهورا . عاشورزادهwww.ahooramelk.ir
*********** عاشورزاده *********** 
تماس رایگان از طریق وایبر نیز امکانپذیر میباشد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش فوری ویلابا سند در نوار ساحلی رشت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط