ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش فیلتر تصفیه آب صنعتی, فیلتر تصفیه آب

فروش فیلتر تصفیه آب صنعتی, فیلتر تصفیه آب

قیمت : لطفا تماس بگیرید

فروش فیلتر تصفیه آب صنعتی, فیلتر تصفیه آب نیمه صنعتی و فیلتر تصفیه آب خانگی شرکت طراحان تصفیه

شرکت طراحان تصفیه با دو دهه تخصص و سابقه درخشان در زمینه تصفیه آب , انواع فیلتر های تصفیه آب صنعتی, نیمه صنعتی و خانگی را با قیمت مناسب در اختیار همکاران و مشتریان عزیز قرار می دهد.

فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن pp
این فیلتر تصفیه آب از الیاف نبافته پلی پروپیلن ساخته شده و در عرف بازار با منافذی به قطر 1 و 5 میکرون موجود می باشد. فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن توانایی حذف شن و ماسه , گل و لای , زنگ آهن , لجن و بطور کلی تمامی ذرات معلق بزرگتر از 1 یا 5 میکرون را دارد. به طور معمول عمر آن را درحالت مصرف عادی سه الی شش ماه در نظر می گیرند وبه عنوان پیش تصفیه و همچنین تصفیه اصلی کاربرد دارد.
این فیلتر تصفیه آب به عنوان فیلتر مرحله اول نیز نامیده می شود.

فیلتر تصفیه آب کربن گرانول GAC
این فیلتر تصفیه آب بر پایه کربن فعال دانه ای (گرانول) می باشد برای قابل استفاده شدن, دانه های کربن فعال را در داخل یک پوسته ی پر می کنند. باعث حذف برخی آلاینده های شیمیایی آب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ , بو و طعم نامطبوع آب می شود. به طور معمول عمر آن را درحالت مصرف عادی شش الی دوازده ماه در نظر می گیرند وبه عنوان پیش تصفیه و همچنین تصفیه اصلی کاربرد دارد.
این فیلتر تصفیه آب به عنوان فیلتر مرحله دوم نیز نامیده می شود.

فیلتر تصفیه آب کربن بلاک CTO
این فیلتر تصفیه آب بر پایه کربن فعال پرس شده می باشد و از کربن یک تک آن به صورت استوانه ای شکل و تو خالی ساخته شده که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده می شود. عملکرد آن مشابه فیلتر تصفیه آب کربن گرانول بوده و تکمیل کننده فرایند تصفیه آن می باشد, این فیلتر تصفیه آب هم باعث حذف برخی آلاینده های شیمیایی آب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ , بو و طعم نامطبوع اب شده وهمچنین قادر به حذف ذرات کربنی آزاد شده از فیلتر مرحله دوم و بطور کلی ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون نیز می باشد .عمر آن را درحالت مصرف عادی شش الی دوازده ماه در نظر می گیرند . به عنوان پیش تصفیه( و بعد از فیلتر تصفیه آب پ.پ و کربن گرانولی ) کاربرد دارد. این فیلتر به عنوان فیلتر مرحله سوم نیز نامیده می شود.

فیلتر تصفیه آب پست کربن
این فیلتر تصفیه آب بر پایه کربن فعال دانه ای (گرانول) می باشد برای قابل استفاده شدن, دانه های کربن فعال را در داخل یک پوسته ی کپسولی پر می کنند. باعث حذف برخی آلاینده های شیمیایی آب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ , بو و طعم نامطبوع آب می شود. عمر آن را درحالت مصرف عادی دوازده ماه در نظر می گیرند.به عنوان تصفیه تکمیلی کاربرد دارد. بهتر است قبل از این فیلتر تصفیه آب از فیلتر تصفیه آبپ.پ استفاده گردد تا ذرات فیزیکی آب حذف شود
این فیلتر به عنوان فیلتر مرحله پنجم نیز نامیده می شود.

فیلتر تصفیه آب مواد معدنی Mineral
این فیلتر تصفیه آب به شکل کپسولی پر شده از دانه های مواد معدنی بوده و معمولا دارای پوسته ای به رنگ زرد و بعضی اوقات شفاف و بی رنگ است و فقط در دستگاه هایی با سیستم RO بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد.. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار تعویض می شود.
این فیلتر به عنوان فیلتر مرحله شش نیز نامیده می شود.

تلفن: ***********
فکس: ***********
سامانه پیامک: ***********251
سایت: www.ttkwater.com
پست الکترونیکی: [email protected]
آی دی یاهو مسنجر: co_ttk
اسکایپ:ttkwater 
آدرس : جاده‌ مخصوص‌ تهران - کرج‌
کد: F1IL3T9
فیلتر آب , فیلتر تصفیه , فیلتر تصفیه آب خانگی , فیلتر تصفیه آب صنعتی , فیلتر تصفیه آب نیمه صنعتی , فیلترهای تصفیه آب , فیلتر پلی پروپیلن , فیلتر کربن گرانول , فیلتر کربن بلاک , فیلتر پست کربن , فیلتر مواد معدنی , فیلتر مرحله اول , فیلتر مرحله دوم , فیلتر مرحله سوم , فیلتر مرحله چهارم , فیلتر مرحله پنجم , فیلتر مرحله ششم , فیلتر PP , فیلتر GAC , فیلتر CTO , فیلتر Mineral

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش فیلتر تصفیه آب صنعتی, فیلتر تصفیه آب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط