ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش مرغ مینای سخنگو

فروش مرغ مینای سخنگو

قیمت : تماس یا اس ام اس

به نام خدا
دوستان گرامی یک مرغ مینای نر سخنگوی جوان که حدودا 10 ماه سن دارد بسیار بسیار باهوش و با بقیه ی مرغ میناهایی که تا به حال دیدم متفاوت است به فروش میرسد.

این پرنده نه تنها در حال حاظر حدود هفت . هشت کلمه را به طور واضح میگه بلکه خودش در قفس رو باز میکنه و بیرون میاد و میشینه روی دوشم و شروع میکنه به بازی کردن (مرغ مینا معمولا این توانایی رو ندارد) به همین دلیل در مواقعی که میخوام درون قفس بمونه در قفس رو قفل میکنم تا نتونه بیرون بیاد.

این مرغ مینای بنده که اسمش روبرت هست کاملا دستی یعنی عاشق اینه که بیاد با آدم ها بازی کنه و ازشون غذا بگیره و از سر و کله ی آدم پایین نمیاد . به اسمش نیز عادت کرده همین که اسمشو صدا میکنه میپره میاد طرفت و شروع میکنه به بازی و حرف زدن.

صداهای مختلف مثل صدای صوت صدای زنگ بلبلی و دزدگیر رو جوری تقلید میکنه که با اصلش اشتباه میگیرید.

بسیار ذهن باهوشی برای یاد گیری کلمات داره و هر کلمه یا صدایی رو بلافاصله میخواد تقلید کنه و خیلی زود یاد میگیره.

سالم بودن پرنده از هر لحاظی رو چه از نظر جثه پر و دم و چه از نظر روحی کاملا تضمین میکنم. ( دوستان این حرف ها بازار گرمی نیست بلکه تعریف واقعیت این آقا روبرت ما هست که دوستانی که علاقمند به خرید هستن انشاالله خودشون این واقعیات رو به چشم میبینن )

دوستان برای خرید لطفا با شماره*********** (اسکندری) تماس بگیرید. ( الان به دلیل معتدل بودن هوا بهترین زمان برای خرید میباشد )

( امکان ارسال به اکثر نقاط کشور وجود دارد لطفا تماس بگیرید )

این آقا روبرت ما با بقیه مرغ مینا های موجود متفاوته و انشاالله کسی که این پرنده رو خرید از نزدیک متوجه خواهد شد. در ضمن تمام روش های پرورش و نگهداری این پرنده رو برای دوستان تازه وارد بعد از خرید عرض خواهیم کرد.

لطفا جهت دریافت قیمت تماس بگیرید لطفا فقط خواهان و مشتاقان این پرنده دوست داشتنی تماس بگیرند .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گلستان
آدرس :  استان گلستان - گنبد کاووس
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش مرغ مینای سخنگو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :