ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش معدن باریت

فروش معدن باریت

قیمت : call

معدن باریت سفید کریستاله در استان قزوین معدنی در استان قزوین با دو رگه باریت سفید کریستاله به فروش می رسد.این دورگه در چند نقطه از معدن رخنمون دارد. طول این دورگه روی هم حدود 400 متر بوده و ضخامت آن در رخنمون ها بین 70 سانتی متر تا یک و نیم متر متغیر است. این معدن در فاصله 20 کیلومتری شهر قزوین واقع شده و با اتوبان قزوین – تهران حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. لذا موقعیت مکانی معدن بسیار مناسب برای کار می باشد. فاصله این دورگه تا جاده آسفالته نیز حدود 800 متر است.
مزایای معدن:
-نزدیکی به جاده آسفالت و بزرگراه: جاده خاکی این معدن حدود 800 متر خواهد شد لذا حمل مواد معدنی به راحتی صورت گرفته و در تمام فصول سال می توان فعالیت معدنی داشت. به طوریکه در فصل زمستان در حالیکه اکثرمعادن باریت تعطیل بوده می توان باریت استخراج و بارگیری نموده و با قیمت مناسب در غیاب رقبا به فروش رساند.
-نزدیکی به شهر: این معدن با شهر قزوین فاصله کمی داشته و با نیم ساعت رانندگی می توان از شهر به سر معدن رسید. لذا هنگام استخراج نیازی نیست تجهیزات زیادی جهت اسکان و بهداشت و استراحت پرسنل ایجاد کرد بلکه می توان به راحتی رفت و آمد نموده و در هزینه ها صرفه جویی کرد
-سهولت استخراج رگه به دلیل مرفولوژی مناسب معدن: با توجه به شکل قرارگیری رگه های باریت هزینه استخراج باریت نسبت به معادن مشابه کمتر خواهد شد . این مسئله در بازدید معدن کاملاً مشهود خواهد بود.
مزایای نام برده چند نمونه از ویژگی های این معدن بوده و هزینه استخراج را به میزان قابل توجهی کم خواهد کرد. افرادی که واقعا در زمینه استخراج باریت فعالیت دارند با دیدن محدوده اذعان به مناسب بودن آن نموده اند. مقدار برآورد شده میزان باریت در رگه ها با احتساب عمق 10 متر برای برداشت حداقل 36000 تن (سی و شش هزارتن) خواهد بود. وزن مخصوص آن نیز حدود 4.3 می باشد
لازم به ذکر است گواهی کشف مورد معامله قرار خواهد گرفت.
افرادی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا بازدید از معدن را دارند با شماره های *********** و *********** تماس حاصل فرمایند.
ممنون

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قزوین
آدرس :  استان قزوین - قزوین
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش معدن باریت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :