ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش ویژه سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220

فروش ویژه سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220

سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220، با ارائه کیفیت تصویر فول اچ دی (1080p30/720p60) بالاترین کیفیت تصویر بازار را به شما ارائه می دهد. کیفیت 720p حرکات را بدون هیچ وقفه ای به نمایش می گذارد.
ویژگی های مهم ویدیوکنفرانس Lifesize Room 220،
-قابلیت ارائه دو خروجی تصویر با کیفیت ویدیویی فول اچ دی
-دارای ام سی یو داخلی 8 طرفه
-دارای میکروفن دیجیتال و تلفن تاچ اسکرین
-مناسب برای سالن های متوسط و بزرگ
دوربین:
سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220 دارای یک دوربین حرفه ای pan-tilt-zoom و با قابلیت ارائه کیفیت ویدئویی فول اچ دی (1080p30/720p60) و با قدرت زوم 10x می باشد. دوربین Lifesize Room 220، می تواند به طور خودکار فکوس کرده و Gain را کنترل کند. لنز این دوربین لایف سایز دارای میدان دید 70 درجه است.
میکروفن:
میکروفن سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220، کیفیت HD را برای یک گفتگوی طبیعی ارائه می کند.
نحوه نمایش:
سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220 با داشتن یک خروجی HDMI قابلیت اتصال به یک نمایشگر (LCD، LED یا ویدئوپروژکتور) را دارد. همچنین می توان یک فایل پرزنتیشن را از یک کامپیوتر یا لپ تاپ به کدک سیستم ویدئوکنفرانس Room 220 متصل نمود. خروجی مستقل دیگری برای مانیتور دوم در این سیستم وجود دارد که می تواند برای یک نمایشگر دیگر جهت نمایش Presentation مورد استفاده قرار گیرد.
نحوه ارتباط:
سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220 می تواند بر روی هر بستر IP به صورت نقطه به نقطه ارتباط برقرار کند. این سیستم می تواند با MCU داخلی یک جلسه چند طرفه تا 8 شرکت کننده را میزبانی کند. چنانچه یک سیستم MCU در شبکه وجود داشته باشد می تواند به عنوان یک پایانه در جلسات چند طرفه شرکت کند.
توصیه های خرید Room 220
باتوجه به اینکه این سیستم پایه ای جهت استقرار ندارد می بایست یک پایه مخصوص تهیه کرده تا بتوان کدک، دوربین و نمایشگر را در آن قرار داد. همچنین لازم است نمایشگری برای این سیستم تهیه شود که می تواند LCD ، LED و یا ویدئوپروژکتور باشد.
فروش Lifesize Room 220، به صورت نو و دسته دوم در ایران
ادمین کالا شروع به عرضه این سیستم ویدئوکنفرانس به صورت دست دوم با قیمت های بسیار مناسب نموده است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
اطلاعات تماس :
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش ویژه سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Room 220
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :