ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش ویژه هاستینگ با کیفیت (تخفیف ویژه پاییزی)

فروش ویژه هاستینگ با کیفیت (تخفیف ویژه پاییزی)

قیمت : با تخفیف 40 درصدی

گروه طراحی و میزبانی وب پرسیوا با آغاز فصل پاییز تخفیف 40 درصدی خود را اعلام و با درج آن توسط مشتریان در هنگام سفارش میتوانند تا 40 درصد در سرویس خود از این تخفیف ویژه برخوردار گردند.

کد تخفیف: paeez92

////چرا پرسیوا:

-- پاسخگویی
نحوه تماس و برخورد مناسب یکی از اصول اصلی در پرسیوا می باشد. شما می توانید به راحتی و24 ساعته از طریق ایمیل ، پرتال پشتیبانی پرسیوا و یا در ساعات اداری از طریق گفتگوی آنلاین و تلفن با کارشناسان پرسیوا تماس حاصل نمایید.

-- تضمین برقرای سایت(آپتایم)
مشتریان پرسیوا از حداکثر برقراری سرویس خود بر اساس قوانین وضع شده برخوردار میباشند.

-- امکان آزمایش رایگان سرویس ها به مدت 24 ساعت
جهت افزایش رضایتمندی از سرویس ها قبل از خرید پرسیوا سرویس های خود را برای مشتریان فراهم مینماید.بدلیل حفظ کیفیت و امنیت ارسال اسکن کارت ملی و فتوکپی شناسنامه برای افراد حقیقی و اساسنامه شرکت با مهر و امضا مدیرعامل برای افراد حقوقی الزامی میباشد.در صورت درخواست با ما تماس حاصل فرمایید.

-- 10 روز گارانتی استرداد وجه
جای هیچ گونه نگرانی نیست شما می توانید تا 10 روز پس از خرید چنانچه مشکلی در سرویس ارائه شده به شما مشاهده نمودید می توانید قرارداد را فسخ و پول پرداخت شده را پس بگیرید.بازگردانی وجه شما در صورت مشاهده مشکل در سرویس های ما انجام پذیر خواهد.

-- امنیت
از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های میزبانی وب دارد ، ما نهایت تلاش خود را در جهت ارائه سرویسی مطمئن و امن می نماید . استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری و سوئیچ های شخصی از جمله اقدامات ما در این جهت می باشد.

-- استفاده از نرم افزارهای دارای License
برخلاف بسیاری از شرکتهای میزبانی License نرم افزارهای نصب شده بر روی سرور را خریداری نموده است بنابراین همیشه قابلیت استفاده از آخرین نسخه آنها وجود دارد این امر نقش به سزایی در بالا بردن امنیت سرور داراست.

-- استفاده از سخت افزارهای مناسب
استفاده از سخت‌افزار مخصوص سرور موجب افزایش پایداری و طول عمر سرورها و همچنین کاهش احتمال بروز مشکلات سخت افزاری و کاهش قطعی‌های احتمالی سرورهاست.

-- مانیتورینگ خودکار سرویسها
کلیه سرویسها توسط نرم افزارهای مانیتورینگ خودکار از چندین نقطه در دنیا به صورت مداوم به صورت دقیقه ای در حال تست و مانیتور هستند در صورت بروز اختلال در هر سرویس بلافاصله پرسیوا از طریق ایمیل و پیامک از حادثه مطلع و جهت رفع مشکل دست به کار خواهد شد.

-- بکاپ کامل اطلاعات
در صورت بروز مشکل سخت افزاری روی هارد دیسک های سرور که منجر به تعویض هارد دیسک شود جای هیچگونه نگرانی نیست ما همواره چندین نسخه پشتیبان از کلیه اطلاعات شامل فایلها پایگاه های داده و ایمیلها را بر روی هارد دیسکهای پشتیبان نگهداری می کنیم. همه سرور ها در ارتباط نوین دارای حداقل دو هارددیسک جهت نگهداری و بازگشت سریع اطلاعات می باشند. این عمل اگرچه هزینه سنگینی را به ما وارد می سازد اما باعث می شود تا در هنگام بروز حوادثی نظیر سوختن هارددیسک ، پس از نصب مجدد سیستم عامل ، اطلاعات به سرعت بازیابی شوند و سرویس شما دارای کمترین زمان قطعی باشد.

-- کنترل پنل مدیریت سرویس ها
پرسیوا علاوه بر کنترل پنل میزبانی وب به هر کاربر یک کنترل پنل جامع برای مدیریت تمامی سرویسهای خود ارائه می دهد. در این کنترل پنل می توان از وضعیت کلیه سرویسهای خریداری شده مطلع شد و تاریخ پایان هر کدام را مشاهده کرد و به راحتی می توان آنها را مدیریت نمود همچنین با توجه به ثبت سوابق کاربران می توان به راحتی یک سرویس جدید را تهیه نمود و یا سرویسها را تمدید کرد.

............آیا انتظار دیگری دارید؟

وب سایت: http://www.persiva.net
تلفن: ***********-76245-0612

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - شوشتر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش ویژه هاستینگ با کیفیت (تخفیف ویژه پاییزی)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط