ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش و تعمیرات یوپی اس و باتری

فروش و تعمیرات یوپی اس و باتری

فروش و تعمیرات یوپی اس و باتری
برق اظطراری یو پی اس upsو باطری
احتراما به استحضار میرساند این شرکت با سابقه چند سال فعالیت در زمینه تامین نیاز برق های اضطراری ، الکترونیک و کامپیوتر و با دارا بودن کادری مجرب وتوان فعالیتی در سطح کشورآمادگی دارد در جهت رفع مشکلات وتامین احتیاجات آن سازمان محترم و یا مرکز درمانی ، مرتبط با موضوع همکاری نماید لذا به منظورآشنایی بیشتر با نحوه عملکرد ، گوشه ای از اقدامات شرکت در سه قسمت عمده به عرض می رسد:
1- بخش فروش :
این قسمت بر روی دو نوع UPS که هر کدام دارای توانها و مدلهای متفاوت هستند.
1- 1 Line inter active
که دارای تاخیر زمانی 3 میلی ثانیه و موج سینوسی کامل میباشد و عمده مصارف آن پشتیبانی کامپیوترهای موجود در سازمانها و نهادها و ادارات بوده و دارای توان های از 1kva&3kva بوده که از نظر قرار گرفتن باطری در داخل و خارج کیس متفاوت می باشد.
2- 1 Online double conversion
در این مدل نیز موج سینوسی کامل بوده اما از نظر زمانی وقفه نداشته (صفر ثانیه) و کاربردآن پشتیبانی نیروی برق دستگاههای حساس و سرمایه ای اعم از سرورهای بزرگ شبکه های کامپیوتری و دستگاههای بیمارستانی گران قیمت میباشد و توان از 1kva &400kva را می تواند دارا باشد .
این شرکت نماینده پخش UPS های زیر میباشد.
Asia Designed In The Switzerland
Titan Designed In The Taiwan
لازم به ذکر است که کارشناسی و پیشنهادات از نظر نوع و مدل و حساسیت دستگاهها توسط کارشناس این شرکت پس از بررسی به شما اعلام خواهد شد.
2- بخش فروش باطری:
باطری ها از خشک سیلد اسید خشک (SEALED LEAD ACID) بوده و نیازی به تعمیر و نگهداری نخواهد داشت (MAINTENANCE FREE) و دارای 1 سال گارانتی می باشد.
از جمله مشخصات قابل توجه این باطری ها طول عمر بالا و جداول شارژر استاندارد و میزان بسیار پایین (SELF DISCHARGING) بوده که آنها را نسبت به باطری های مشابه متمایز می سازد.
و نیز این شرکت نماینده پخش باطری های زیر می باشد:
Leoch Designed In The Usa
CGB Designed In The KORIA
3- فروش استابلایزر و ترانس ایزوله:
استابلایزر ها دارای ترانس سرو موتور (SERVO MOTOR) می باشد که تلورانس 1 ولت را تنظیم میکنند.
Stavol Mede In Japan
Toyo Designed In The Japan (CHINE)
4-بخش تعمیرات و نگهداری:
کارشناسان این شرکت در صورت تمایل به صورت رایگان در محل حاضر و اعلام هزینه و سایر برآوردهای لازم را انجام خواهند داد که در نهایت با رضایت و هماهنگی ، خدمات این بخش ارائه خواهد گردید.
در بخش تعمیرات نیز دارای مهندسین مجرب در زمینه تعمیرات UPS با برند های داخلی و خارجی می باشد.
5-بخش خدمات پس از فروش (گارانتی) :
کلیه UPS های فروخته شده از طرف این شرکت شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خواهند بود و چنانچه در مدت زمان گارانتی مشکلی برای دستگاه فروخته شده پیش آید به صورت رایگان خدمات آن انجام خواهد شد و پس از فروش ، پیگیری از سوی این شرکت خواهد بود.
6-بخش قرار داد ها :
این بخش شرکت مفتخر است که به اطلاع برساند که با مراکز زیر به صورت سالیانه قرارداد حفظ و نگهداری ، تعمیرات و سرویس UPS ها را با توانهای مختلف و برند های متفاوت ایرانی و خارجی به عهده داشته و تا کنون رضایت مسئولین ذیربط را بدست آورده است و در ضمن آمادگی خود را برای عقد قرارداد با دیگر ارگانها ، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی اعلام می دارد:

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش و تعمیرات یوپی اس و باتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط