ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش گن اسلیم لیفت

فروش گن اسلیم لیفت

قیمت : نمایندگی فروش

گن لاغری اسلیم لیفت مردانه slim n lift

اگر به دنبال اندامی بدون برآمدگی و شکم هستید, اگر میخواهید لاغر شوید و لاغر بمانید, فقط با گن اسلیم لیفت میتوانید به خواسته خود برسید. اسلیم لیفت مانند یک قالب بر بدن شما قرار میگیرد و شکم بزرگ و پهلوی چاق شما را پنهان میکند, حتی میتوانید از گن اسلیم لیفت به عنوان رکابی و زیرپوش هم به تنهایی استفاده کنید.

تا به امروز تمام گنهای لاغری و لباسهای زیر فرم دهنده تولید شده برای خانمها بوده. غافل از این که آقایان نیز میتوانند بخشی از بدشانسی خارج از کنترل بدن خود را از ین طریق برطرف ساخته آرزوی اندامی متناسب و خوش فرم را عملی سازند.

شرکت slim n lift بهترین سازنده لباسهای لاغری و گنهای فرم دهنده به تولیدی موفق و فوق العاده پرفروش و کارآمد در زیبایی و تناسب اندام آقایان پرداخته که تحت نام slime n lift عرضه گردیده. این لباس علاوه بر کاهش سایز و زیبایی ظاهر باعث افزایش گردش خون و لاغری واقعی نیز میگردد. در عین حال استفاده از آن بسیار راحت میباشد.

محصولاتی که شما مشتری گرامی در فروشگاه مشاهده می کنید کالاهای اصلی و بهترین درجه کیفیت را دارا هستند و تحت لیسانس بهترین کمپانی های اروپائی و یا آمریکایی ساخته می شوند. این کالا ها در خصوص طرح و کارکرد, با نام و اسم تجاری و فیلم تبلیغاتی ثبت جهانی شده اند و از جهت کیفیت برترین هستند.

فروشگاه تی وی نت کالا فقط و فقط محصولاتی با بهترین کیفیت و همینطور با گارانتی معتبر را به لیست محصولات فروشگاه خود اضافه می کند و به هیچ عنوان محصولات نامرغوب با کیفیت پائین و قیمت ارزان را عرضه نمی کند.

پس با اطمینان و خیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

جهت سفارش اینترنتی به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

TVNETKALA.IR
تی وی نت کالا

جهت سفارش تلفنی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.

******** - ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش گن اسلیم لیفت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :