ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

** ارایه و فروش انواع مختلف فلش مموری های تبلیغاتی با امکان چاپ رنگی ، لیزر و حک لیزری توسط ویستا تکنولوژی ، واردکننده و مرکز توزیع هدایای تبلیغاتی و همچنین ارائه خدمات چاپی و تبلیغاتی **

انواع فلش مموری ( Flash Memory ) تبلیغاتی : فلزی – چرمی – کریستال – کارتی

•این فلش مموری ها با چاپ های رنگی و کیفیتی گرافیکی و دوام خیلی خوب ، همچنین همراه با جعبه های هدیه چوبی و فلزی ارایه می گردند .

** ویستا تکنولوژی با 5 سال سابقه مفید در زمینه واردات ، پخش و چاپ فلش مموری آماده ارایه محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد . این مجموعه با شرکت های بسیار مطرحی در سطح کشور همکاری داشته و از این نظر دارای سابقه بسیار درخشانی است .

شما میتوانید به صورت حضوری مراجعه نموده و نمونه های چاپ شده را ملاحظه کرده و تفاوت کیفیت و زیبایی آنها را از نزدیک مشاهده نمایید .

** امروزه افراد روش های گوناگونی را جهت تبلیغات ( Advertising ) استفاده میکنند تا بتوانند بیشترین تاثیر و ماندگاری را در ذهن و یاد مشتری داشته باشند . یکی از این ابزار تبلیغاتی استفاده از فلش مموری ها می باشد که ما میتوانیم بهترین فلش مموری ها را بنا به درخواست شما با کیفیت بسیار عالی ، طراحی شکیل و زیبا و ... ارایه نماییم .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فلش مموری تبلیغاتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :