ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فیلتر پرس جداکننده فیلتراسیون

فیلتر پرس جداکننده فیلتراسیون

شرکت کاواک صنعت پارسیان در صنایع کلیدی از جمله صنایع معدنی (مس، آهن، زغال سنگ و طلا ...)؛ آب و فاضلاب؛ شیمیایی؛ غذایی؛ نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت داشته است و کلیه محصولات شرکت درصنایع ذیل قابل استفاده می باشد:

صنایع معدنی: تجهیزات جداسازی در فراوری مواد معدنی، مدیریت پساب و آبگیری از باطله (مس، آهن، سرب، روی، طلا، آلومینیوم، مولیبدن، کائولن، سرامیک و... )

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی: تجهیزات جداسازی و گرمایی در تولید محصولات پتروشیمی، تصفیه آب و پساب و بازگشت آن به فرآیند، تصفیه پساب نفتی با رعایت استاندارد جهت تخلیه به محیط زیست، جداسازی آب، گل و مواد آلی (جداسازی روغن-گل- آب- نفت و... )

 صنایع شیمیایی: تجهیزات جداسازی و گرمایی در فرایند تولید مواد شیمیایی، تصفیه آب و پساب و بازگشت آن به فرآیند (پتاس، نمک، سدیم فسفات، اسید سولفوریک، کلریدریک اسید، تری سدیم فسفات، کاغذ و صنایع سلولزی و ...)

 

صنایع نیروگاهی و سایر: انواع توربینهای بخار، بادی و خورشیدی، بازیافت و بهینه سازی فرایند تصفیه آب

صنایع غذایی و دارویی: تجهیزات عصاره گیری، روغن کشی (روغن زیتون و انواع روغن گیاهی)، سانتریفیوژ و جداسازی در خط تولید مواد غذایی (شکر، نشاسته،و ... ) و دارویی (الکل، انواع نمکها و... )، آبگیری و خشک کردن محصولات نهایی (پودر ماهی، آبمیوه و...)، تصفیه آب و پساب و بازگشت آن به فرآیند.

تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی: آبگیری از انواع لجن، بازیافت و بهینه سازی فرایند تصفیه آب و پساب



مسئول فروش:اسکندریون

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - نظرآباد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فیلتر پرس جداکننده فیلتراسیون
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :