ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی اورجینال

فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی اورجینال

قیمت : 10000تومان

دسته خدمات زیردسته اشتغال

راهنمای پرورش بوقلمون

سودآوری صنعت پرورش بوقلمون
پرورش بوقلمون از گذشته های دور به صورت سنتی بوده و هم اکنون 1/7 میلیون قطعه بوقلمون بومی در کشور وجود دارد که سالانه 10 هزار تن گوشت تولید می کنند. پرورش بوقلمون به روش سنتی از سال 1380 شروع شده و تا پایان برنامه چهارم تولید گوشت بوقلمون به 100 هزار تن خواهد رسید.
افزایش 25درصدی مصرف گوشت بوقلمون
مصرف گوشت بوقلمون در کشور ما نسبت به سال گذشته 20 تا 25 درصد رشد یافته است.
در حال حاضر بوقلمون از کشور کانادا و انگلستان به صورت جوجه یک روزه به کشور ما وارد می شود به طوری که هر جوجه یکروزه 130 گرمی با قیمتی بین 3000 تا 3500 تومان در اختیار پرورش دهندگان این پرنده قرار می گیرد.جوجه های بوقلمون ایرانی نسبت به نوع کانادایی آن دارای ضعف های نژادی هستند. در پاهای اکثر_ جوجه بوقلمون های ایرانی بعد از چند روز زخم های عفونی مشاهده می شود، از این رو نگهداری آن ها در مقایسه با جوجه های یکروزه کانادایی چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

به طور کلی بوقلمون ها از دو نژاد برنز آمریکای شمالی و سفید هلندی تشکیل می شوند که در حال حاضر بوقلمون های نژاد برنز وحشی بیش تر با مقاصد تجاری تولید می شوند که از علت های اصلی آن می توان به سینه پرگوشت و پهن این نمونه اشاره کرد. وزن متوسط بوقلمون در سنین بلوغ در نژاد درشت جثه نر حدود 10 تا 18 کیلوگرم و ماده این نژاد بین هشت تا 16 کیلوگرم و در نژادهای ریز جثه نر حدود هشت کیلوگرم و ماده حدود پنج کیلوگرم است.

تبدیل تخم به جوجه در بوقلمون 28 روز طول می کشد و وزن یک بوقلمون گوشتی ظرف مدت یک هفته به دو برابر می رسد و در سن چهار هفتگی 40 بار سنگین تر از روز اول می شود و در طول دوره پرورش 14 تا 18 هفتگی به وزن مطلوب جهت کشتار می رسد.
فضای موردنیاز برای پرورش و نگهداری 10 بوقلمون دوماهه یک مترمربع می باشد و برای هر 10 بوقلمون سه ماهه دو مترمربع و از چهارماهگی به بعد 5/2 متر مربع باید در نظر گرفته شود.

اهمیت گوشت بوقلمون
اصول جایگاه پرورش
تأسیسات و تجهیزات مورد نیاز در واحد
مهمترین فاکتورهای محیطی موثر در پرورش
آماده سازی سالن و شرایط جوجه ریزی

***ارسال سریع به سراسر کشور***

شماره مجوز : ***********

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 10,000 تومان


برای سفارش پستی این محصول به لینک زیر بروید. برای این کار با دو بار کلیک کردن بر روی لینک زیر لینک به حالت انتخاب درآمده وبا کپی کردن آن وانتقال آن به قسمت آدرس بار مرورگر وارد آن می شوید.

http://narm-afzar20.mihanblog.com/post/58

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی اورجینال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط