ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

لامپ اصلی دیتا پروژکتور

فروش لامپ اصلی دیتا پروژکتور در مشهد
یک لامپ پروژکتور سازگار یا لامپ کپی لامپی است که از منبع نوری متفاوت با لامپ پروژکتور اورجینال ساخته شده استفاده میکند. این لامپ ها از لحاظ قیمت بسیار به صرفه هستند اما در واقع به اندازه لامپ اورجینال پروژکتور سازگاری ندارند اگرچه به آنها لامپ سازگار گفته میشود !

این لامپ ها علاوه بر اینکه گارانتی ندارند استفاده از آنها باعث میشود گارانتی کل دستگاه شما از اعتبار ساقط شود. بعضی سازنده های پروژکتور هنگام فروش دستگاه امکان خرید لامپ اضافی را به شما میدهند. اگر فکر میکنید ممکن است بخاطر استفاده زیاد لام باشد دائما لامپ پروژکتور را تعویض کنید بهتر است هنگام خرید به فکر آن باشید، چرا که لامپ ها سازگار و غیر اصلی حتی در صورت عدم دقت در ساخت ممکن است باعث ضربه زدن به کل دیتا پروژکتور شود.

اگرچه لامپ های سازگار دیتا پروژکتور ساخته شده توسط کمپانی های چینی همان مقدار وات و مشخصه های لامپ های اورجینال را دارند اما لامپ ارجینال انحصارا و به طور خاص برای همان مدل ساخته شده و قیمت زیاد آن هم به همین دلیل است.

استاندارد تولید لامپ های پروژکتور اصلی یا اورجینال بسیار بالاست . در بسیاری موارد دیده شده لامپ های غیر اصلی با بالا رفتن دمای پروژکتور در جای خود ترکیده اند !

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: لامپ اصلی دیتا پروژکتور
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط