ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

لوح سبز انقلابی در ساختار کمک آموزشی های زبان

لوح سبز انقلابی در ساختار کمک آموزشی های زبان

قیمت : فوق العاده!!!

لوح سبز انقلابی در ساختار کمک آموزشی های زبان انگیسی
با سلام خدمت هموطنان عزیز
مفتخریم که اعلام نماییم بخش آموزش و برنامه نویسی شرکت سبزاندیشان شمال از استان گیلان و عروس شهر های توریستی ایران یعنی لاهیجان ( شهر طلای سبز) بعد از دو سال و نیم تلاش بی وقفه موفق به طراحی بزرگترین و کاملترین محتواساز آموزشی دنیا با نام لوح سبزگردیده اند که قابلیت های بی نظیر آن باعث گردیده محتواهای آموزشی ساخته شده با آن گوی سبقت را از کلیه ساختار های مشابه داخلی و خارجی ببرد.
در ساختار لوح سبز کاربر قادراست کلیه منابع آموزشی یعنی کتاب درسی – کتاب تمرین – دیکشنری معادل با سطح مورد نظر – فیلم های آموزشی – کلیه کتاب های مرجع کمکی برای : GRAMMAR – LISTENING – SPEAKING – READING – WRITING – VOCABULARY ,… را نیز به صورت یکجا در اختیار داشته و همچنین قادرست به صورت همزمان کلیه این منابع را فراخوان نموده ودر کنار یکدیگر اجرا ، مطالعه و مقایسه نموده ، یادداشت با قابلیت ذخیره گذاشته و به طور کل درست همان حس در اختیار داشتن همه منابع بر روی میز مطالعه را شخص احساس نموده ، به انضمام قابلیت و سهولت وصف ناپذیر استفاده راحت همزمان از کلیه منابع فقط با چند کلیک!!!
علاوه بر تمام مزیت های فوق ، اجرا شدن روان آن در کلیه نسخه های سیستم عامل ویندوز آنهم بدون هیچ اشکالی از دیگر ویژگی های شاخص آن بوده که با داشتن قیمت بسیار ناچیز نسبت به قیمت خرید کلیه منابع مندرج در آن ، مزیت های ساختار لوح سبز با سرعتی انکارناپذیر به اوج می رسد.
ما در حال حاضر برای کلیه منابع آموزش زبان انگلیسی معتبر دنیا در سنین مختلف نظیر :
AMERICAN ENGLISH FILE STARTER
ENGLISH RESULT
Family and Friends
FourCorners
HAPPY HOUSE
Hey There!
Interchange Fourth
New Headway
TOPNOCH
TOTAL ENGLISH
WORLD ENGLISH
براساس توضیحات فوق ساختار چندرسانه ایی ساخته ایم که ضمن داشتن تمام مزایای فوق تمرینات و منابع آنلاین را نیز این مجموعه ها در خود جای داده است.
ما با افتخار اعلام می کنیم چنین ساختارآموزشی چند رسانه ای را خود شرکت های تولید کننده این منابع در اختیارندارند و اگر هم می داشتند قیمت آن به قدر بالا بود که توان خرید برای عموم مردم وجود نداشت.
در حال حاضر لوح سبز فقط یک ساختار چند رسانه ساز برای محصولات و منابع انگلیسی نیست بلکه قابلیت آنرا دارد که بهترین و بینظیرترین ساختار چندرسانه ساز را برای کلیه منابع آموزشی مدراس از ابتدایی تا دبیرستان و همچنین کلیه منابع آموزشی دانشگاه های کشور آماده نماید.
جهت آشنایی بیشتر با ساختار لوح سبز ، فیلم محیط نمونه محصول ساخته شده برای
Family and Friends1 سری آموزش زبان انگلیسی کودکان را مشاهده نمایید.
http://www.aparat.com/v/sb37r
این افتخار ملی و فرا ملی به تک تک ایرانیان عزیز در سراسر دنیا تعلق دارد به همین دلیل از اطلاع رسانی و بسط این خبر به دیگران دریغ نورزید!!!!
ما همیشه منتظر حمایت و ارسال نظرات سازنده هموطنان عزیز، خصوصا متخصصین ، اساتید و مدرسین سراسر کشور در کلیه زمینه های آموزشی و تحصیلی جهت بهینه ساختن لوح سبز هستیم.
در ضمن کلیه عزیزانی که تمایل به همکاری جهت معرفی و فروش و همکاری در تولید این محصولات در استان و شهر خود دارند با شماره تلفن ، همراه و ایمیل ذیل تماس بگیرند.
با تشکر
روابط عمومی شرکت سبزاندیشان شمال
***********
***********
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - لاهیجان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: لوح سبز انقلابی در ساختار کمک آموزشی های زبان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :