ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مجموعه نرم افزاری پرند (KING 40) - نسخه Ultimate

مجموعه نرم افزاری پرند (KING 40) - نسخه Ultimate

قیمت : 55000تومان

به همراه اکانت یکساله نرم افزار KING آنلاین KING 40 Ultimate edition

مجموعه نرم افزاری KING ویرایش Ultimate، گلچینی از جدیدترین نرم افزارهای عمومی و تخصصی در قالب ١۶ عدد DVD 9 گیگابایتی بوده که با تهیه آن می توانید کلیه نیازهای نرم افزاری خود را برآورده کنید.

آخرین ویرایش عرضه شده از سیستم عامل های محبوب ساخت شرکت مایکروسافت شامل Windows 10 نسخه Technical Preview، ویندوزهای 8.1 آپدیت ١، 7 و XP، قرارگیری DriverPack Solution، برای نصب کلیه درایورهای قطعات سخت افزاری، مجموعه کامل نرم افزارهای اداری آفیس، نسخه ٢٠١۵ از برترین آنتی ویروس های روز دنیا شامل Kaspersky ،Bitdefender و NOD32 ویرایش 8.0، آخرین نسخه های عرضه شده از سری جدید نرم افزارهای Adobe CC و مجموعه ای از نرم افزارهای تخصصی رشته های کامپیوتر، برق، معماری، عمران و ... تنها بخشی از نرم افزارهای قرار گرفته شده در این مجموعه ارزشمند می باشند.

از آنجاییکه بسیاری از شرکت های سازنده نرم افزار در بازه های زمانی کوتاه، اقدام به عرضه ویرایش جدیدی از نرم افزارها می کنند، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا پس از خریداری یک مجموعه نرم افزاری، می توانید به نسخه جدید برنامه های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید؟

در پاسخ باید عنوان نمود که در هیچ محصول مشابه دیگری چنین امکانی وجود نداشته و در حال حاضر تنها شرکت پرند با طراحی نرم افزاری با نام KING آنلاین این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید علاوه بر نرم افزارهای قرار گرفته در داخل دیسک های مجموعه، به نسخه جدید تمامی برنامه ها در هر هفته و همچنین نسخه قدیمی نرم افزارهای معروف و پرطرفدار دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار منحصربه فرد، امکان اتصال شما به بزرگ ترین بانک نرم افزاری کشور را مقدور می سازد. بانک نرم افزاری شرکت پرند که در طی ۱۵ سال فعالیت مستمر گردآوری شده، شامل بیش از ١٠٠٠ گیگابایت نرم افزار تخصصی و کاربردی کمیاب بوده که روز به روز بر تعداد و حجم نرم افزارهای قرار گرفته در آن، افزوده می شود.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - شهر ری
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مجموعه نرم افزاری پرند (KING 40) - نسخه Ultimate
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :