ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مدیریت هوشمند کارنامه های مدارس

مدیریت هوشمند کارنامه های مدارس

کارنامه مستمر کمی و کیفی (توصیفی)
در مدارسی با تعداد دانش آموزانی به ویژه بالا یکی از دغدغه های اصلی معاونین آماده نمودن کارنامه های مستمر + 3 ماهه و نوبت اول + دوم و ... می باشد. ولی برای حل کامل این مشکل نرم افزار مدیریت هوشمند توانا تمامی انواع کارنامه های مورد نیاز مدارس را با هر نوع ویژگی مد نظر معاونین و قابلیت انعطاف پذیری بالا فراهم آورده است.
سیستم توانا با محیط کاربری آسان و کاربرپسندانه و امکانات کم نظیری که فراهم آورده است سعی در اتوماسیون نمودن مدیریت امورات مدارس و رفع نیازهای اصلی آنها و نیز افزایش رضایتمندی اولیاء دانش آموزان دارد تا با ایجاد ارتباط دو سویه بین مدارس و اولیاء بتواند کمک شایانی در بهبود عملکرد فرزندانشان نماید.
انواع کارنامه ها:
کارنامه های تهیه شده از نرم افزار مدرسه توانا به دو صورت کمی و کیفی قابل دریافت هستند. یکی از ویژگی های بینظیر نرم افزار مدیریت مدرسه توانا تهیه و چاپ 2700 نوع گزارش می باشد که در قسمت مربوط به کارنامه ها قابل طراحی و سفارش سازی توسط معاونین مدرسه می باشد.
یکی از پرکاربردترین گزارشات مورد استفاده در مدارس, بخش کارنامه ها, کارنامه های ارزیابی مستمر کمی و کیفی است که می توانید آن را در هر بازه زمانی مورد نظر با هر نوع فیلترینگ و گزینش دلخواهی تهیه و چاپ نمایید. نمونه ای از کارنامه مستمر کمی و کیفی را در زیر مشاهده می نمایید.
همانطور که مشاهده می کنید معدل دانش آموز + رتبه در مدرسه , رتبه در کلاس , رتبه در پایه به همراه ثبت تمامی ریزنمرات اخذ شده در بازه زمانی مشخص شده و مدنظر معاون محاسبه گردیده است و میانگین نمرات تک تک دانش آموزان به صورت نموداری زیبا و قابل فهم نیز قابل مشاهده است که والدین پس از دریافت کارنامه فرزندانشان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را بنویسند.

یکی دیگر از کارنامه های پرطرفدار مدارس کارنامه های ارزیابی مستمر 3 ماهه کمی و کیفی (توصیفی ) می باشد. نرم افزار مدیریت هوشمند توانا تنها نرم افزاری است که تا کنون توانسته است هر گونه کارنامه کمی و توصیفی ( کیفی ) که مورد نیاز مدارس است را با انعطاف پذیری بسیار بالا و کامل تولید نماید که قطعاً این امر باعث سهولت + افزایش سرعت + و دقت کار معاونین محترم مدارس و رضایتمندی مدیران و اولیاء دانش آموزان و نیز بهبود عملکرد فرزندانشان می گردد.
نکته جالب در مورد نرم افزار مدیریت مدرسه توانا این است که در هنگام ثبت نمرات دانش آموزان در سیستم نیاز به اینترنت یا اینترانت ندارید. بنابراین می توان پس از وارد نمودن کلیه نمرات در سیستم با خیالی آسوده در هر زمان که به اینترنت دسترسی پیدا نمودید کلیه اطلاعات را با یک کلیک به روی وب سایت ارسال نمایید تا از طریق پورتال مدرسه نیز این نمرات قابل مشاهده توسط والدین دانش آموزان باشد.
کارنامه تحصیلی کمی و کیفی (توصیفی ) نوبت اول و دوم
یکی از کارنامه های اصلی مورد نیاز هر مدرسه ای کارنامه ارزشیابی تحصیلی نوبت اول و دوم است که با یک کلیک تمامی کارنامه ها مطابق با ضوابط تولید خواهد شد. نمونه ای از این نوع کارنامه کمی / کیفی (توصیفی ) را می توانید در زیر ببینید.
کارنامه ارزشیابی کیفی ( توصیفی ) و کمی
تمامی ریز نمرات دانش آموزان
برای تک تک دروس
در هر بازه زمانی دلخواه
به همراه تاریخ دریافت نمرات
را می توان مشاهده و چاپ نمایید. در صورتی که نیاز به تهیه گزارش از لیست جزئیات نمرات دانش آموزان مدارس دارید می توانید از این آیتم کمک بگیرید.

کارنامه خلاصه نمرات کیفی و کمی دانش آموزان به تفکیک درس و ماه
در این نوع کارنامه هر دانش آموز میانگین ماهانه نمرات تک تک دروس خود را در تک تک ماه های سال به صورت زیر دریافت می نماید.
کارنامه درصدی نمرات ماهانه به تفکیک کلاس و درس
در این نوع کارنامه میانگین نمرات ماهانه در تک تک دروس و تک تک ماه های سال به صورت درصدی در هر کلاس مشخص می گردد.
کارنامه کمی و کیفی ماهانه به تفکیک درس همراه با نمودار معدل
در این نوع کارنامه همانطور که مشاهده می کنید میانگین ماهانه نمرات دانش آموزان را با ذکر جزییات بیشتری به همراه نمودارهای مربوطه نشان می دهد. این جزییات شامل : رتبه درسی + معدل + معدل کلاسی + جمع نمرات + معدل ماهانه + معدل کل دانش آموز + معدل دانش آموزان کلاس + نمودار میانگین نمرات ماهانه بر حسب درس و بر حسب ماه می باشد.

درصد قبولی نوبت اول و دوم دانش آموزان به تفکیک درس و کلاس
در این نوع کارنامه مطابق شکل زیر درصد قبولی دانش آموزان در نوبت اول و دوم برای کلاس های مورد نظر و تک تک دروس محاسبه خواهد شد.

شماره تماس دفتر تبریز: 3 - ***********
دفتر ارومیه: ***********
شماره موبایل مهندس فربود ستاری: *********** - ***********

لینک مشاهده نرم افزار مدرسه هوشمند توانا:
http://www.softgold.ir/Product/Index/2
http://tarhandishan.com/software.php?softid=40
www.school1400.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت هوشمند کارنامه های مدارس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :