ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مرکز تلفن تحت شبکه یستار – IP PBX

مرکز تلفن تحت شبکه یستار – IP PBX

قیمت : تماس بگیرید

مرکز تلفن تحت شبکه یستار – IP PBX
مراکز تلفن تحت شبکه یا IP PBX ها شما را قادر به استفاده از خطوط شهری آنالوگ و دیجیتال مخابراتی در بستر شبکه و برقراری ارتباط با طیف وسیعی از شبکه‌های صدا و Data و سیستم‌های تحت شبکه می‌سازند. مرکز تلفن تحت شبکه، ارتباط شبکه VoIP را با بستر آنالوگ برقرار می‌کند و امکان راه اندازی سیستمهای تلفنی تحت شبکه کوچک و متوسط با امکانات پیشرفته را فراهم می کند. می توانید بدون نیاز به سرورهای حجیم و پر دردسر، سیستمی کارا با ضریب اطمینان بالا راه اندازی نمایید که به دلیل نداشتن قطعات متحرک سرور، ارتباطات تلفنی شما را بدون دغدغه برقرار نماید.
با استفاده از مرکز تلفن تحت شبکه می‌توانید خطوط شهری، سیم کارتهای GSM، تلفنهای آنالوگ، سانترال و PBX های آنالوگ سنتی را به شبکه IP متصل نمایید. مناسب ترین راه جهت راه اندازی یک مرکز تلفن پیشرفته مطمئن و بی دردسر، با امکانات پیشرفته، بدون نیاز به خرید کارت یا ماژول یا لایسنس اضافه برای سنترالهای سنتی، استفاده از IP PBX با ظرفیت دلخواه است که بدون استفاده از سرور، کاملا مستقل و کارآمد، ارتباط دنیای VOIP با دنیای TDM را برقرار می کند.
با استفاده از مرکز تلفن های تحت شبکه، خطوط شهری آنالوگ و دیجیتال، سیم کارتهای GSM، تلفنهای آنالوگ، سانترال و PBX های آنالوگ سنتی را به شبکه IP متصل نمایید.
IPPBX های شرکت یستار - Yeastar با کیفیت ایده آل صدا، در رده مراکز تلفن مشابه، بهترین و مقرون به صرفه ترین مراکز تلفن تحت شبکه شناخته شده در بازار VOIP ایران می باشند که در مقایسه با مراکز سیسکو، آوایا یا مایتل، قیمت بسیتر مناسب و نصب آسان و ساده ای دارند. این IP PBX ها در مدلهای متنوع و ظرفیتهای مختلف، نیاز اکثر کاربران VOIP را مرتفع می سازند :
•ظرفیت 2 تا 16 پورت آنالوگ FXO یا FXS و یک تا دو لینک E1 و یک تا هشت سیم کارت GSM
•مناسب برای استفاده از خطوط شهری آنالوگ و E1 روی بستر شبکه و یا اتصال سانترال های سنتی به بستر شبکه
•دارای 32 تا 500 داخلی IP با امکانات ویژه IP
•دارای سیستم و کدکهای امنیتی قدرتمند و firewall
•پشتیبانی از SIP و IAX2
•پشتیبانی از VPN

مرکز تلفن تحت شبکه شرکت یستار Yeastar، مناسب جهت استفاده در شرکتها و سازمانهای کوچک و متوسط و برقراری ارتباط بین دفاتر دور و نزدیک می باشند.
جهت تهیه PBX IP های یستار و یا دریافت هرگونه مشاوره و راهنمایی می توانید به سایت www.senatelecom.ir یا www.mallofvoip.ir مراجعه نموده و یا با ما تماس بگیرید. *********** – *********** - ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مرکز تلفن تحت شبکه یستار – IP PBX
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :