ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مرکز خدمات مشاوره و نگارش پایان نامه در اصفهان

مرکز خدمات مشاوره و نگارش پایان نامه در اصفهان

قیمت : توافقی

موسسه علمی تحقیقاتی واژ به مشاوره و انجام پروژه ، پایان نامه و مقاله برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می پردازد. این موسسه همواره تلاش می کند تا با استفاده از تجربیات گروهی ار متحققین مجرب و با سابقه که همگی در بالاترین سطح علمی هستند، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما دانشجویان عزیز ارائه کند.
کلیت کار:
برای انجام پایان نامه ابتدا بر اساس مقالات روز isi به عنوان رفرنس و مقاله بیس با توافق نظر ما و شما موضوع انتخاب می کنیم و کلیه فصول را بر اساس فرمت مورد نظر دانشگاه و استاد مربوطه انجام می دهیم.
در مرحله ی بعد کلیه ی کارهای نرم افزاری, انجام شبیه سازیو انجام پیاده سازی و تحلیل مربوط به پایان نامه بنا به نظر و خواست شما، استخراج مقالات علمی پژوهشی و isi صورت میگیرد.
گر به فکر آینده ای درخشان هستید، تابستان امسال را از دست ندهید !!!!!!!!!
تدریس خصوصی و تضمینی دروس زبان انگلیسی و عربی و همچنین مکالمه زبان انگلیسی
کلیه مقاطع
در منزل شما
دروس پایه دانشگاهی و دروس اختصاصی رشته
امتحانات میان ترم و پایان ترم، کنکور ، تدریس تکمیلی و پایه ای مخصوص تیزهوشان و استعدادهای درخشان
انجام تحقیقات، پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
ترجمه تخصصی
همراه با مشاوره و هدایت تحصیلی

نحوۀ کار:
شروع کار:
ما در ابتدا موضوعات به روز در زمینه های تخصصی هر رشته را با توجه به علاقه و زمینه های مورد نظر خود متقاضی در اختیار دانشجو قرار می دهیم.انتخاب موضوعات کاملا آزاد بوده و هر کدام از موضوعات را که مورد نظر شما باشد، به عنوان موضوع پایان نامه انتخاب میشود.این مرحله ی تا تایید نهایی یک موضوع مناسب ادامه میابد..
در مورد تصویب موضوع عدم تکراری بودن موضوعات پیشنهادی از نکات قابل ذکر است که ما با ارائه مقاله بیس به روز و جدید(مقالات سال های 2010 به بالا) و سرچ در پایگاه اطالاعاتی ایران داک ریسک تکراری بودن عناوین را به صفر رسانده ایم.
در صورتی که موضوع پایان نامه از جانب استاد باشد ما آن را با کارشناسان خود درمیان گذاشته و در صورت داشتن توانایی در انجام پایان نامه حتما شما را یاری خواهیم داد.
فصل اول و دوم:
پس از انتخاب موضوع محقق ما پروپوزال شما را می نویسد.سپس با استفاده از دیتابیس تهیه شده تمامی ادبیات مناسب موضوع شما را دسته بندی و شروع به نوشتن فصل اول و دوم پایان نامه می کند. فصل دوم که یکی از بخش های کلیدی می باشد که داوران و همچنین برای چاپ مقالات مورد نظر است، به نوعی اعتبار پژوهش شما می باشد. در این بخش ما سعی می کنیم مرتبط ترین و جدید ترین پیشینه را با توجه به مقالات معتبر ( ساینس دایرکت، امرالد، سیج، انتشارات تیلور و همچنین مقالات داخلی مگ ایران ) برای پژوهش شما پیاده کنیم.
جمع آوری داده ها:
برای ادامه کار باید داده های شما جمع آوری شوند. که به دو صورت زیر انجام می گردد.
ما پرسشنامه استاندارد موضوع را برای شما ارسال خواهیم کرد و شما داده ها را تکمیل و برای ما ارسال می کنید
با توجه به اینکه ما به جامعه های آماری مختلفی از جمله ( دانشجویان، کارکنان و.. ) دسترسی داریم. به صورت انلاین داده های شما را جمع آوری می کنیم. و شما نیاز به جمع آوری داده ها را هم ندارید.
انجام امور مربوط به پایان نامه و پروپوزال مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توسط دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مرکز خدمات مشاوره و نگارش پایان نامه در اصفهان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط