ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره استقرار استاندارد ایزو 17020

مشاوره استقرار استاندارد ایزو 17020

استانداردهای ملی و بین المللی زمینه ساز انجام دقیق و نظام مند فرآیندهای جاری سازمان ها می باشند. شرکتهای بازرسی کننده نیز در سطح دنیا با بهره گیری از استاندارد ISO/IEC 17020 همگام با سایر شرکتهای ارائه دهنده خدمات در این مسیر حرکت می نمایند. در ایران شرکتهایی که خواهان سبقت گرفتن از سایر رقبا می باشند با پیاده سازی و استقرار استاندارد ایزو 17020خود را به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در سطح کشور مطرح نموده و با اخذ گواهینامه تایید صلاحیت در دامنه کاری تخصصی خود از سازمان ملی استاندارد/ مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) امتیاز ویژه ای را جهت حضور در مناقصات و موفقیت در اخذ پروژه کسب می نمایند.
در حال حاضر جمعی از کارشناسان و اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد ایزو 17020 گرد هم آمده تا با بکارگیری تجارب خود در شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
ارائه خدمات طراحی سیستم، مستند سازی، پیاده سازی و استقرار، آموزش براساس استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه¬های:
بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) ، بازرسی مخازن تحت فشار، بازرسی دیگهای بخار، بازرسی دیگهای آب گرم، بازرسی ادواری مخازن CNG ، بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG ، بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده، بازرسی آسانسور های برقی، بازرسی معیار مصرف انرژی، بازرسی تجهیزات زمین¬بازی، بازرسی تجهیزات شهربازی و غیره
لازم به ذکر است این گروه آماده ارائه خدمات آموزش تخصصی به بازرسین شرکت در کلیه دامنه های تخصصی فوق در محل شرکت می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره استقرار استاندارد ایزو 17020
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط