ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره برندینگ در گیلان و رشت

مشاوره برندینگ در گیلان و رشت

مشاوره برندینگ یک نیاز مهم برای کسب و کارهای امروز است متاسفانه این خدمت در شمال کشور بخصوص گیلان و شهر رشت مورد توجه قرار نگرفته و صاحبان کسب و کار از اهمیت ایجاد نام تجاری معتبر غافل شده اند. داشتن یک نام تجاری معتبر علاوه بر اینکه حضور شما را برای سالها در بازار رقابتی تضمین میکند موجب اعتماد مشتریان، افزایش فروش و کاهش هزینه های بعدی تبلیغات و اطلاع رسانی میگردد.

برندینگ یک علم بسیار گسترده بوده که با تاثیزگذاری بر ذهن مشتری باعث میشود در هنگام انتخاب خدمات مشابه توسط ارائه دهندگان مختلف شما را برگزیده و با اطمینان از شما خرید نمایند.

مشاوره برندینگ به شما کمک می کند در مراحل مختلف کسب و کار از شروع تا اجرا، استراتژی مشخصی برای تاثیرگذاری بر ذهن مشتری و ماندگاری داشته باشید. تهیه استراتژی برندینگ، انتخاب رنگها، شعارهای تبلیغاتی و روش های فروش و ارتباط با مشتری با تکیه بر سیستم برندینگ از خدمات گروه مشاورین بهسا در این حوزه است.

گروه مشاورین مدیریت بهسا افتخار دارد خدمات خود را در زمینه مشاوره و برندینگ با حضور تیم متخصص در استان گیلان و شهر رشت به صاحبان مشاغل ارائه نموده و تخصص و خلاقیت این مجموعه توسعه کسب و کار و افزایش اعتبار نام تجاری شما را تضمین می کند.شما میتوانید برای استفاده از خدمات ما چه بصورت مشاوره های کوتاه مدت و چه قراردادهای بلند مدت با گروه مشاورین مدیریت بهسا تماس حاصل نموده و به بهبود کسب و کار خود اطمینان داشته باشید.

پیاده سازی سیستم برندینگ و برندسازی موجب ایجاد وجه تمایز در نام، محصول و در نتیجه اعتماد بیشتر مشتریان و وفادار شدن آنها به نام تجاری و محصول شما خواهد شد و این موضوع می تواند یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری باشد.



شماره تماس :   (5 خط) 7071 91 25 021

فکس :          23 59 69 42 021

پست الکترونیک :  [email protected]

مدیریت :        [email protected]

وایبر بهسا         0617 781 0938

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره برندینگ در گیلان و رشت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط