ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره در کلینیک و پاراکلینیک

مشاوره در کلینیک و پاراکلینیک

ازمشاوره تا نگاه آرمانی

همه ما می دانیم که؛ معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است
مشاور بازاریابی یک فرد متخصص و با تجربه در زمینه بازاریابی است که از بیرون یک سازمان، نظرات حرفه ای خود را در اختیار صاحبان و مدیران سازمان قرار می دهد .
همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود. مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد. معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع، بدون دقت و پی گیری مناسب، تشخیصی داده است، یک مشاور حرفه ای؛ دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش می باشد و مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری در درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول شود. همانطور که یک پزشک با آزمایش خون؛ تشخیص بیماری می دهد یک مشاور بازاریابی و تبلیغات نیز باید از ابزارهایی نرم افزاری و سخت افزاری مدیریتی مانند: خدمات ارتباط با مشتری (CRM ، MIS، IMC) و ... به بهترین شکل استفاده کند تا بهترین اثر بخشی را داشته باشد.
مشاوری که در مورد مشکلات بازاریابی یک شرکت بخود جسارت توصیه و راهنمائی می دهد باید سال های سال در بخش های مختلف بازاریابی و فروش از رده های پائین تا سطوح بالای مدیریتی کار کرده و در این زمینه ها دانش های تخصصی خود را در کوره تجربه پخته و کامل کرده باشد.
مشاور یک فرد خارج از شرکت است. خارج از گود بودن یک اصل مهم در مشاوره است زیرا فقط فردی که از بیرون ناظر است می تواند بدور از تعصبات و دلبستگی ها مسائل و مشکلات را درست ببیند و علت ها را تشخیص دهد. بنابراین مدیران شرکت، هرچند در زمینه بازاریابی با تجربه و متخصص باشند نمی توانند خود مشاور خود باشند .
مجموعه ی نگاه آرمانی، از متخصصین باتجربه درزمینه مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی، مشتری مداری، برندینگ، تحقیقات بازار و.... در حوزه بهداشت و درمان، بهره می برد.
شایان ذکر است فعالیت گروه مشاوران نگاه آرمانی در زمینه تبلیغات و بازاریابی در حوزه پاراکلینیک و کلینیک برای اولین بار به صورت کاملا" علمی و حرفه ای در ایران انجام می گردد.

negahearmani.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره در کلینیک و پاراکلینیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :