ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره و ساخت خط رنگ پودری (الکترواستاتیک)

مشاوره و ساخت خط رنگ پودری (الکترواستاتیک)

گروه صنعتی پوشش استاتیک
گروه صنعتی پوشش استاتیک با یاری خداوند متعال فعالیت خود را در سال 1380 با ارائه ای محصولات تولیدی و وارداتی خود بر مبنای مشتری محوری با تکیه بر تجارب ارزشمند مهندسین طراح مکانیک و رنگ ، با هدف طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی خطوط رنگ پودری الکترو استاتیک برای صنایع ، لوازم خانگی ، پروفیل ، صنایع فلزی ، تجهیزات روشنایی ، ضروف تفلون ، قطعات خودرو و... تشکیل داد.
گروه ما از ابتدا هدف خود را در راستای خدمت به کارخانجات تولیدی و رفع مشکل خط تولید در بخش رنگ آنها قرار داده و در این مقوله با توجه به صداقت کاری و اصول فنی مهندسی خط رنگ ، پیشرفت قابل ملاحظه ای را کسب نموده است و توانسته تعداد بسیار زیادی خطوط رنگ تمام اتومات و دستی را در جای جای این کشور پهناور ایران طراحی ، نصب و راه اندازی کند.
با توجه به سرعتی که در پیشرفت این صنعت بزرگ و مهم شاهد هستیم باید اطلاعات و دانش فنی خود را در بالا ترین سطح ممکن نگه داریم.از همین رو هروز شاهد نمونه ای جدید از طراحی ها و سیستمهای با کیفیت و قابل اطمینان تر نصبت به گذشته در صنعت رنگ می باشیم و برای به تحفض بخشیدن به اهداف خود بایستی در تمام بخش های این زمینه کاری از قبال ساخت ، نصب ، راه اندازی ، تعمیر ، نگه داری و... اطلاعات کامل و جدیدی در اختیار داشته با شیم.
گروه صنعتی پوشش استاتیک با تجربه ای کهن در زمینه ساخت و تجهیزات خط رنگ توانسته است ثابت کند یکی از با کیفیت ترین و به روز ترین تجهیزات خطوط رنگ پودری را دارا می باشد. این شرکت با درخشش خود در بین تولید کنندگان توانسته است یکی از معروف ترین برندهای موجود در این زمینه باشد.
با توجه به برنامه ریزی ها و اهداف از قبل تعیین شده هر ساله شاهد پیشرفت و حرکتی نوین در عرصه محصولات و دستگاه های رنگ پاش پودری از شرکت بوده ایم.صداقت ، پشتکار ، همت و حسن اعتماد مشتریان از بزرگترین سرمایه های گروه صنعتی پوشش استاتیک میباشد که با توجه به رقابت گسترده در این زمینه کاری و همچنین ورود شرکت ها و کارخانجات نوپا توانسته ایم رتبه خود را در بین رقبا در بالا ترین سطح نگه داریم ما این مهم را مدیون شما مشتریان عزیز هستیم که تفاوت را در تمام زمینه های کاری احساس نموده اید و با اعتماد خود به ما بهترین محصولات را با کیفیتی بالا و با نازلترین قیمت خریداری نموده اید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکسهای مربوطه میتوانید به سایت زیر مراجه نمایید.

www.DJS.ir

.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره و ساخت خط رنگ پودری (الکترواستاتیک)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط