ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مشاوره و همکاری در زمینه مطالعات بازار

مشاوره و همکاری در زمینه مطالعات بازار

مطالعات بازار در پی شناسایی و گردآوری و تجزیه و تحلیل آن دسته از اطلاعاتی برمی‌آید که به فرصت‌های بهتری در ارائه و عرضه کالا و یا خدمات خاصی می‌انجامد و یا مشکلات و تهدیدهای پیش روی بازاریابی کالا و یا خدمات خاصی را تبیین کرده و راهکارهای برون رفت از مشکلات را ارائه می‌دهد.

مطالعات بازار امری حیاتی برای بنگا‌ه‌های اقتصادی و تجاری به شمار می‌رود. از این طریق شرکت‌ها می‌توانند از یک فرصت تجاری جدید استفاده کنند و مشتریان فعلی خود را افزایش دهند. پی بردن به نقاط ضعف در بازار، رضایت مشتری را بیمه کرده و اقدامات بازاریابی مؤثر را برای مشتریان برنامه‌ریزی می‌کند. مطالعات بازار می‌تواند اطلاعاتی را در مورد وضعیت بازار رقبا فراهم کند که این خود باعث افزایش قدرت رقابتی و افزایش سود بنگاه می‌شود. بسیاری از شرکت ها برای کاهش هزینه های مربوط به مطالعات بازار، بخشی از آن را برون سپاری می نمایند. لذا در این راستا وب سایت مطالعات بازار آماده همکاری در حوزه‌ها و صنایع زیر با شرکت ها و موسسات اقتصادی می باشد:

لبنیات ، شیرینی و شکلات ، فرآورده های گوشتی ، غذای کودک ، نوشابه ، آب معدنی ، ماء الشعیر ، نان صنعتی ، روغن خوراکی ، لوازم التحریر ، محصولات لاستیک ، محصولات پتروشیمی ، خانه های صنعتی ، خودرو ، باتری ، دارو ، لوازم آرایشی بهداشتی ، محصولات آلومینیومی ، محصولات آهنی و فولادی ، قطعات صنعتی ، ماشین آلات صنعتی ، محصولات مس و روی ، محصولات پلاستیک ، کامپیوتر ، لوازم خانگی ، فرش و موکت ، رنگ ، روغن صنعتی ، انواع موتور ، کریستال و بلور ، بسته بندی میوه جات و سبزی جات ، ماشین آلات راهسازی ، لوازم صوتی – تصویری ، موبایل ، محصولات معدنی ، پوشاک ، کیف و کفش ، تجهیزات پزشکی ، گردشگری ، ساخت هتل ، صنعت بازیافت ، نساجی ، محصولات چوبی ، داروهای گیاهی ، تجهیزات کشاوزی ، دامپروی ، مرغداری ، تجهیزات الکترونیکی و... .

www.marketstudies.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره و همکاری در زمینه مطالعات بازار
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط