ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مشاورین املاک مسکن طلایی

مشاورین املاک مسکن طلایی

گروه مسکن طلایی با بیش از 10 سال سابقه کار در امرخرید و فروش مسکن و زمین های کشاورزی سبک و سنگین

خانه مکانی است برای استراحت کردن، زندگی کردن و آسودن. در این مکان معمولاً یک فرد و یا یک گروه که گاه تشکیل یک خانواده را می‌دهند زندگی می‌کنند و وسایل خود را در آن نگهداری می‌کنند. در فرهنگ سنتی و عامه ایرانی گاه از اصطلاح «چهار دیواری» به جای خانه استفاده می‌شود.

روزانه هزاران نفر برای ایجاد ارتباط جهت خرید و فروش ورهن واجاره املاک به دفاترو بنگاه های مسکن واملاک و یا به نیازمندی های روزنامه ها مراجعه می کنند که این کار موجب صرف وقت و هزینه زیادی برای آنها می شود وگه گاه نتیجه مطلوب نیز عاید نمی شود.
لذا هم اکنون که بستر ارتباطات فناوری اطلاعات فراهم آمده بهترین راه این است که با توجه به سنتی بودن روشهای قبلی و مقرون به صرفه نبودن آنها از محیط نامحدود اینترنت در استفاده و ارایه اطلاعات اقدام گردد. و نیز با توجه به این موضوع ، گروههای مختلفی اقدام به راه اندازی وبسایت های ملکی با اهداف خرید و فروش املاک نمود ه اند ،که به نظر می رسد همیشه جای یک پرتال کامل که توجه به تمام زوایا و خلاء های موجود داشته باشد خالی است ، لذا این پرتال به همین منظور راه اندازی گردید تا تمامی اهداف شما را پیگیری نماید ،باشد که با یاری حق و رهنمودهای شما هموطنان عزیز و تلاش
و پیگیری کارگروه پرتال تک ملک به این موفقیت نایل آییم

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاورین املاک مسکن طلایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :