ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

ملات آماده خشک

ملات آماده خشک

قیمت : تماس بگیرید

شرکت ایزولاین طراح و سازنده ایستگاه های مرکزی بتن (بچینگ پلانت) در ظرفیت های مختلف, بچینگ پلانت موبایل,بچینگ پلانت پرتابل, بچینگ پلانت دو سیستم ,انواع تجهیزات صنعتی و معدنی ,اولین و بزرگترین طراح و مجری تولید ملات های آماده ی خشک.
ملاتهای آماده مخلوطی است از مصالح ساختمانی مختلف که بصورت کاملا خشک و با نسبت بسیار دقیق در کارخانه، تولید و متناسب با مورد مصرف آن بصورت بسته های پاکتی، پلاستیکی و با فلّه قابل حمل در سیلوهای مخصوص به محل استفاده حمل و در هنگام مصرف فقط آب به آن افزوده میگردد. این نوع ملات ها عمر نگهداری بالائی دارند که عرضه آنها را سهولت می بخشد و با توجه به مزایای آن استفاده روز افزون داشته است.
شرکت ایزولاین بعنوان اولین و تنها طراح و مجری کارخانجات تولید ملاتهای آماده کشور پس از مطالعه و بررسی چندین ساله اقدام به انتقال و بومی سازی دانش فنی بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیائی منطقه نموده است. در طرح های اروپائی با توجه به محدودیت فضا چیدمان خطوط تولید بصورت عمودی بوده که مستلزم اجراء یک سازه بسیار مستحکم و پر هزینه می باشد و بدلیل استقرار سیلوهای مصالح و سیمان و افزودنیها در فوقانی ترین قسمت خطوط تولید ساخت این سازه را اجتناب ناپذیر می نماید. در طرح این شرکت به منظور حل این مشکل و سهولت تغذیه، راهبری، تعمیر و نگهداری تجهیزات خط تولید بر روی یک سطح گسترده شده است و با عنایت به شرایط عمومی کارگاههای کشور، ماشین آلات بگونه ای طراحی و ساخت میگردند که از ضرایب اطمینان بالایی از نقطه نظر مقاومت مکانیکی برخوردار بوده و بدون نیاز به نگهداری و سرویس ویژه در حد مطلوبی به کار خود ادامه دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما www.isoline-co.com , www.isoline-co.mihanblog.com مراجعه نمایید یا با ما تماس حاصل نمایید.

www.isoline-co.com
www.isoline-co.mihanblog.com

[email protected]
[email protected]

041-********
041-********
041-********
041-********


آذربایجان شرقی, تبریز, کیلومتر 7 جاده تبریز-مرند, ,شرکت ایزولاین
آذربایجان شرقی, تبریز, جاده تبریز-آذرشهر بالاتر از نیروگاه حرارتی تبریز,شرکت ایزولاین
تهران, خ آزادی روبرو وزارت کارساختمان 442

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ملات آماده خشک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :