ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نبات مایع پارسیس

نبات مایع پارسیس

شرکت پرشیا تدبیر غرب، برای اولین بار در دنیا نبات مایع طعم دار را با برند «پارسیس» تولید و به بازار مصرف عرضه کرده است.

احمد زمانی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر می‌گوید: این محصول در حال حاضر در شش طعم دارچینی، زعفرانی، هل، بهار نارنج، لیمو و نعناع تولید می شود. این محصول کاملا طبیعی است و در پروسه تولید آن از هیچ نوع ماده نگه دارنده ای استفاده نمی‌شود. نبات مایع طعم دار، توسط خود ایشان ثبت اختراع شده و برای اولین بار در جهان به تولید رسیده است.

احمد زمانی با بر شمردن مزایایی مانند استفاده آسان تر در مقایسه با نبات جامد و تنوع طعم می‌گوید: جای این محصول در بازار خالی بوده و این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای شکر در صنایعی مانند شیرینی و شکلات هم باشد.

او می‌افزاید: این محصول کاملا صنعتی و بدون دخالت دست و در محیط کاملا بهداشتی با مجوز سازمان غذا و دارو تولید می‌شود. این محصول کاملا یکنواخت و با ماندگاری بالا و بدون ماده نگهدارنده تولید می شود و طبق برآوردهای شرکت و همچنین تحقیق و بررسی دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت بازرگانی تکفا، استفاده از آن به عنوان ماده اولیه می‌تواند در هزینه‌های پخت و تغلیظ شکر تا 30 درصد موجب صرفه‌جویی شود.

به گفته مدیرعامل پرشیا تدبیر غرب نبات مایع طعم‌دار پارسیس به دلیل غلظت (بریکس) بالا هیچ‌گونه آلودگی میکروبی ندارد و این مسئله هم یک مزیت بزرگ آن نسبت به شکر است. از نظر قیمت هم 60 درصد از نبات جامد، ارزان‌تر و استفاده از آن هم آسان‌تر است.
البته قیمت بسیار مناسب این محصول هم بسیار مناسب است
__________________________________________________________________________________________
برای سفارش این محصول با شماره ی زیر تماس بگیرید
***********آقاجانی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قم
آدرس :  استان قم - قم
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نبات مایع پارسیس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :