ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نردبان طنابی نجات

نردبان طنابی نجات

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 1400000 تومان

نردبان های ایمنی در عملیات نجات :
ویژگی کلی اینگونه نردبان ها، سبکی، استحکام و نیاز به فضای کم در خودروها و بسته تجهیزات نجات می باشد. بدیهی است با توجه به شرایط بکارگیری از نردبان علاوه بر خصیصه های کلی فوق ویژگیهای خاص برای استفاده در موقعیت های متفاوت نیز مورد توجه می باشد. در این رابطه شرکت یک مدل از سه مدل نردبان های عملیات نجات را ذیلا" معرفی می نماید :
نردبان طنابی نجات مدل DL010 - این نردبان محکم، سبک و کم حجم و دارای بلندی 25 متر بوده، پله ها از آلومینیوم آنودایز شده و طناب های جانبی از الیاف پلی آمید به قطر 10.5 میلیمتر بافته و ساخته شده است. وزن کل نردبان حدود 16.5 کیلوگرم، عرض پله ها و فاصله عمودی پله ها از یکدیگر 31 سانتیمتر و تحمل کشش استاتیک برابر 200 کیلوگرم می باشد. نردبان برای عملیات نجات از چاه، گودال ها، شکاف ها و کانال های عمیق و نیز استفاده با سه پایه های نجات بسیار مناسب است. این نردبان ساخت شرکت PROTEKT کشور لهستان می باشد.
نردبان کابلی نجات مدل DL012 - این نردبان محکم، سبک و کم حجم و دارای بلندی 25 متر بوده، پله ها از آلومینیوم آنودایز شده و طناب های جانبی از کابل فولادی گالوانیزه شده به قطر 4 میلیمتر ساخته شده است. وزن کل نردبان حدود 15 کیلوگرم، عرض پله ها و فاصله عمودی پله ها از یکدیگر 31 سانتیمتر و تحمل کشش استاتیک برابر 200 کیلوگرم می باشد. نردبان برای عملیات نجات از چاه، گودال ها، شکاف ها و کانال های عمیق و نیز استفاده با سه پایه های نجات بسیار مناسب است. این نردبان ساخت شرکت PROTEKT کشور لهستان می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - بندر ماهشهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نردبان طنابی نجات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :