ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزارهای اندروید 2014

نرم افزارهای اندروید 2014

قیمت : 18000 تومان

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید 2014. کامل ترین آرشیو بازی ها و نرم افزارهای اندروید، همراه با توضیح فارسی و تصاویر تمام بازی ها و نرم افزارها. مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید.

محتویات مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- بیش از 800 بازی جدید و باکیفیت اندروید در تمام ژانر های مختلف بازی
- بیش از 600 نرم افزار جدید و کاربری اندروید در دسته بندی های مختلف
- بیش از 2400 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) متنوع برای تمام گوشی ها
- صدها تم Theme، لانچر Launcher، ویجت Widgets، والپیپر Wallpaper و ...

بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک نهمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .



Android Collection Pack 08 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .
Android Collection Pack 06 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

لینک خرید اینترنتی http://blutorange.ir/product/view/547

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قم
آدرس :  استان قم - قم
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزارهای اندروید 2014
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط